شنبه 6 مرداد 1403

شورای نگهبان

شورای نگهبان

وب‌گاه خبر آنلاین

در مراسم عزاداری تاسوعای حسینی که در بیت رهبری برگزار شد، مجری و ناظر انتخابات اخیر کنار یکدیگر نشسته بودند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه گسترش

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرده است که هیچ تغییری قرار نیست انجام شود و شهردار تهران به کار خود ادامه می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امکان بررسی مجدد لایحه تعطیلی شنبه‌ها در کمیسیون اجتماعی و اصرار ما بر روی این لایحه وجود دارد. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نه تنها احتمال بررسی مجدد تعطیلی شنبه‌ها در این کمیسیون وجود دارد بلکه حتی امکان دارد کمیسیون اجتماعی بر تعطیلی روز شنبه اصرار هم بورزد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به...

خبرگزاری میزان

عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: با تدابیری که اندیشیده شد در کمترین فرصت و در زمان مقتضی به آرای مردم مراجعه شد و مردم نیز با حضور در صحنه، سرنوشت خودشان را رقم زدند.

وب‌گاه الف

در روزهایی که برخی به دنبال خاتمی سازی از پزشکیان بوده و برخی دیگر تمایل دارند از او بنی‌صدری دیگر ساخته و کشور را دچار انسداد سیاسی کنند، رئیس‌جمهور باید هوشمندانه و با ظرافت عمل کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بادامچیان گفت: رئیس جمهوری آمده که چهره جدیدی است و شانزده و نیم میلیون نفر از مردم به ایشان رأی دادند. برخی می‌گویند که 50 درصد رأی ندادند، مگر رأی دادن در کشور ما اجباری است که اگر رأی ندهند مجازات شوند؟ رأی دادن اختیاری است. حدود 50 درصد رأی بالایی است و شوخی نیست. بنابراین چنین انتخابی پیش آمده و رئیس جمهور منتخب بررسی می‌کند تا ببیند که برنامه‌های او چه باید باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک خواننده مشهور موضع منفی گرفته و ممنوع‌الکار بود. من خودم جلسه گذاشتم و موضوع را برطرف کردم. محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد در یک گفتگو از اتفاقی که برای خواننده مشهور بعد از اجرا در تالار وحدت رخ داد، صحبت کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ یک خواننده مشهور موضع منفی گرفته و ممنوع‌الکار بود. من خودم جلسه گذاشتم و موضوع را برطرف کردم.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهایی که برخی به دنبال خاتمی سازی از پزشکیان بوده و برخی دیگر تمایل دارند از او بنی‌صدری دیگر ساخته و کشور را دچار انسداد سیاسی کنند، رئیس‌جمهور باید هوشمندانه و با ظرافت عمل کند.

وب‌گاه فرارو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هیچ تغییری در جایگاه شهردار تهران نخواهیم داشت، گفت: «7 ساله شدن شورا در جلسه آتی شورای عالی استان‌ها بررسی می‌شود.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در آستانه سالروز تأسیس شورای نگهبان در یادداشتی نوشت: «در روز‌هایی که مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود و مسئولان در تکاپو برای تشکیل مجلس جدید شورای اسلامی و مجلس جدید خبرگان رهبری بودند، اتفاقی تلخ و دردناک نظام جمهوری اسلامی ایران را وارد مرحله دیگری کرد. آیت‌الله...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

چمران در پاسخ به سوالی درخصوص هفت ساله شدن شوراها در دوره ششم نیز گفت: من در این خصوص نظری ندارم ولی روش و راه موضوع چون یک بار پیش‌تر رفته‌ایم با توجه به تماس‌هایی که از شهرهای مختلف گرفته می‌شد توضیح دادم این موضوع تمایل بنده نیست و من می‌خواهم این دوره زودتر هم تمام شود.

خبرگزاری مهر

طبق بند ث ماده 48 قانون برنامه هفتم توسعه قیمت‌گذاری دولتی ممنوع است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی نوشت: تدبیری که نویسندگان قانون اساسی 45 سال پیش اندیشیده بودند، موجب شد تا ثبات، استحکام و اقتدار نظام بیش از پیش به چشم جهانیان بیاید و مورد اعتراف بسیاری از آن‌ها نیز قرار گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی چمران با بیان اینکه موضوعاتی که در مورد انتصابات عنوان شده و مطرح کردن انتخاب آقای مخبر به عنوان شهردار جز شایعه و حدس و گمان چیزی نیست، خاطرنشان کرد: هیچ تغییری در جایگاه شهردار تهران نخواهیم داشت. مهدی چمران با بیان اینکه موضوعاتی که در مورد انتصابات عنوان شده و مطرح کردن انتخاب آقای مخبر به عنوان شهردار جز شایعه و حدس و گمان چیزی نیست، خاطرنشان کرد: هیچ تغییری در جایگاه شهردار...