یک‌شنبه 1 مهر 1403

آیفون 17 موبایل بازان را شوکه خواهد کرد!

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
آیفون 17 موبایل بازان را شوکه خواهد کرد!

سال آینده، گوشی‌های خانواده iPhone 17 با مدل جذاب اسلیم معرفی خواهند شد. در حال حاضر، اطلاعات جالبی درباره نمایشگر آیفون 17 منتشر شده است.

اپل سال آینده از نسل جدید گوشی‌های آیفون پرده‌برداری خواهد کرد. خانواده‌ای که انتظار می‌رود در چهار نسخه به نام‌های آیفون 17، 17 اسلیم (که ظاهرا جانشین مدل پلاس می‌شود)، 17 پرو و 17 پرو مکس روانه بازار موبایل شود. به‌گفته راس یانگ، یکی از فعالان صنعت صفحات نمایش، اپل به‌دنبال اعمال تغییرات گسترده‌ای در نمایشگر آیفون 17 است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سری آیفون 17، پشتیبانی تمام مدل‌ها از نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این به معنای روان‌تر شدن حرکات در صفحه نمایش و تجربه کاربری بسیار لذت‌بخش‌تر است. با این نرخ تازه سازی بالا، انیمیشن‌ها، بازی‌ها و حتی اسکرول کردن در صفحات وب بسیار روان‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. این یکی از مورد انتظارترین ویژگی‌هایی است که کاربران آیفون‌های ارزان قیمت‌تر به‌دنبال آن بودند. تا پیش از این، نمایشگر 120 هرتزی فقط به مدل‌های آیفون محدود شده بود.

منتظر مدل جذاب آیفون 17 اسلیم باشید

یکی از مدل‌های جذاب این خانواده، iPhone 17 Slim است که هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد. اما آنطور که از نامش پیداست، این محصول یکی از ظریف‌ترین آیفون‌هایی خواهد بود که اپل تاکنون عرضه کرده است. این مدل نیز مثل سایر مدل‌های این خانواده از یک نمایشگر مدرن 120 هرتزی LPTO بهره‌مند خواهد شد.

در سمتی دیگر، دو مدل آیفون 17 پرو و 17 پرو مکس به فناوری فیس آیدی زیر نمایشگر مجهز خواهند بود. مدت طولانیست که شایعه تجهیز آیفون‌ها به یک سنسور تشخیص چهره زیر نمایشگر شنیده می‌شود و حالا به‌نظر می‌رسد که در مدل‌های سال آینده می‌توانیم آن را ملاقات کنیم. این همچنین به‌معنای حذف قابلیت جذاب داینامیک آیلند است؛ چرا که دیگر حفره‌ای روی صفحه نمایش برای میزبانی از فیس آیدی و دوربین سلفی نیست.

آیفون 17 موبایل بازان را شوکه خواهد کرد! 2