جمعه 31 فروردین 1403

اپل

اپل

وب‌گاه عرشه آنلاین

دسترسی شرکت های بزرگ فناوری به داده‌های افراد متوفی در رسانه‌های اجتماعی، موجب بروز نگرانی از سوی برخی کارشناسان در خصوص سوءاستفاده شرکت ها از این داده‌ها شده است. دسترسی شرکت های بزرگ فناوری به داده‌های افراد متوفی در رسانه‌های اجتماعی، موجب بروز نگرانی از سوی برخی کارشناسان در خصوص سوءاستفاده شرکت ها از این داده‌ها شده به طوری که خواهان نابود کردن همیشگی این داده‌ها شده اند. در سال...

وب‌گاه خبر آنلاین

کارگردان‌های مولف سینما سن را به رسمیت نمی‌شناسند و برنامه‌های خود را دارند؛ از اسکورسیزی که دنبال بیوگرافی فرانک سیناترا با بازی دی‌کاپریو است تا اسپیلبرگ که فیلم یوفوها را در برنامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اپل به‌درخواست دولت چین، واتس‌اپ و Threads را از اپ استور این کشور حذف کرده است. ظاهراً رگولاتوری ارشد چین از غول سازنده آیفون درخواست کرده تا این دو اپلیکیشن را به‌دلیل نگرانی‌های مربوط به امنیت ملی حذف کند. اپل به‌درخواست دولت چین، واتس‌اپ و Threads را از اپ استور این کشور حذف کرده است. ظاهراً رگولاتوری ارشد چین از غول سازنده آیفون درخواست کرده تا این دو اپلیکیشن را به‌دلیل نگرانی‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی افزایش محدودیت‌های بین‌المللی ناشی از تحریم‌ها، دور جدیدی از واردات خودرو به کشور آغاز شد که فرصت مناسبی را برای ورود محصولات چینی به بازار ایران فراهم کرد. با این حال، برخی شرکت‌های واردکننده در مسیری متفاوت گام نهادند و اقدام به عرضه برندهای ژاپنی و گاهی اروپایی در بازار داخلی کردند. یکی از این شرکت‌ها، قصد دارد به زودی هوندا سیتی را به صورت وارداتی و در نسخه سدان به بازار ایران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر شبکه اجتماعی تلگرام فاش کرد: دولت آمریکا به دنبال جاسوسی از کاربران تلگرام بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با گسترش فناوری و تکنولوژی، استفاده روزمره از تلفن‌های همراه هم زیاد شده است. همین امر سبب شده تا تنوع تولید گوشی‌ها به‌لحاظ ساختاری و عملکردی بالاتر برود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام پادشاه اردن و خانواده ی او بعد از حمله ایران به اسرائیل بر سر زبان ها افتاد. نام پادشاه اردن و خانواده ی او بعد از حمله ایران به اسرائیل بر سر زبان ها افتاد. به گزارش عرشه آنلاین، رانیا یاسین ملقب به ملکه رانیا همسر فلسطینی پادشاه اردن است.

وب‌گاه گسترش

به گفته شرکت بین المللی داده (IDC)، سامسونگ باز هم موفق به پیشی گرفتن از اپل شده و به عنوان برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته شده است.

خبرگزاری تسنیم

شرکت بین المللی داده (IDC) اعلام کرد که سامسونگ دوباره از اپل پیشی گرفته و جایگاه برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان را به دست آورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اورهای تویوتا برای ورود به ایران آماده می‌شود. کرولا کراس با پیشرانه هیبرید توسط شرکت"توسعه ارتباطات هما" عرضه خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به عنوان یک بخش حیاتی از اقتصاد، تامین مالی برای بنگاه‌های اقتصادی در دوران رکود و سیاست‌های انقباضی بانک‌ها، مساله‌ای مهم و حیاتی است. استفاده از روش‌های نوین تامین مالی می‌تواند به بنگاه‌ها کمک کند تا از چالش‌های این دوران عبور کرده و برای پیشروی و رشد بیشتر، آماده شوند. در دوران رکود تورمی، لاجرم بانک مرکزی به منظور کنترل پایه پولی، سیاست‌های انقباضی اتخاذ کرده و به دنبال آن، بنگاه‌های...

خبرگزاری تسنیم

براساس قانون مقرر بود تا واردات تلفن‌های همراه بالای 600 دلار از دایره دریافت ارز دولتی خارج شود اما در زمان تدوین دستورالعمل اجرایی قانون تنها آیفون و برخی مدل‌های سامسونگ مشمول آن شدند، حال آنکه در حال حاضر تلفن‌های متعددی بالای 600 دلار هستند.

وب‌گاه گسترش

به دلیل عدم ثبت آیفون‌های سری 14 و 15 در بازار ایران، بسیاری از کاربران از آیفون‌های سری 13 و نسخه‌های قبل‌تر استفاده می‌کنند. گوشی‌های مجددا تولید شده (ریفربیش) نیز بخش قابل توجهی از بازار گوشی‌های آیفون را تشکیل می‌دهند. این گوشی‌ها، به دلیل قیمت مناسب‌تر و ارائه کیفیت نزدیک به گوشی‌های تازه، در بازار به طور گسترده‌ای مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش می توانید قیمت جدید گوشی های آیفون در بازار را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

از آنجایی که آیفون‌های سری 14 و 15 در بازار ایران رجیستر نشده‌اند، بسیاری از کاربران به استفاده از سری آیفون 13 و پایین‌تر روی می‌آورند. آیفون‌های ریفربیش شده، بخش مهمی از بازار گوشی‌های آیفون را تشکیل می‌دهند که به دلیل قیمت پایین‌تر و ارائه کیفیت نزدیک به آکبند، در بازار رواج زیادی پیدا کرده‌اند.