سه‌شنبه 3 مهر 1403

آیمریک لاپورت با 15 میلیون یورو در بیلبائو / همبازی رونالدو در النصر به کشورش برمی‌گردد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آیمریک لاپورت با 15 میلیون یورو در بیلبائو / همبازی رونالدو در النصر به کشورش برمی‌گردد

اتلتیک بیلبائو در آستانه جذب آیمریک لاپورت از النصر قرار دارد و تنها مانع باقی‌مانده موافقت فرناندو هیرو است.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو در هفته‌های گذشته تلاش زیادی برای برگرداندن آیمریک لاپورت از النصر به اروپا داشته و موافقت این بازیکن را به دست آورده است.

لاپورت سابقه بازی در بیلبائو را دارد هر چند او در دوران حضورش در منچسترسیتی به عنوان یک مدافع درجه‌یک مطرح شد و سپس به النصر پیوست تا فصل گذشته در این تیم همبازی کریستیانو رونالدو باشد.

لاپورت در فصل حضورش در النصر آنقدر خوب کار کرد که به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و قرار است در یورو بازی کند. روزنامه مارکا گزارش داد همه چیز برای جدایی لاپورت از النصر و پیوستنش به بیلبائو آماده است و تنها مانع باقی‌مانده موافق فرناندو هیرو است که یک هفته پیش به عنوان مدیر ورزشی النصر استخدام شد.

از قرارداد لاپورت با النصر دو سال دیگر باقی مانده است ولی به نظر می‌رسد بیلبائو موفق شده رضایت مدیران ارشد باشگاه عربستانی را جلب کند. النصر تابستان گذشته برای جذب آیمریک 25 میلیون یورو پرداخت و او در ریاض دستمزدی نجومی می‌گرفت.

روزنامه الریاضیه چاپ عربستان امروز نوشت که النصر به اتلتیک بیلبائو اطلاع داده برای واگذاری آیمریک لاپورت خواهان دریافت 15 میلیون یورو است و باشگاه اسپانیایی با این مبلغ موافقت کرده است.

آیمریک لاپورت با 15 میلیون یورو در بیلبائو / همبازی رونالدو در النصر به کشورش برمی‌گردد 2
آیمریک لاپورت با 15 میلیون یورو در بیلبائو / همبازی رونالدو در النصر به کشورش برمی‌گردد 3