شنبه 31 شهریور 1403

آیین تجلیل از مهندسین برتر سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آیین تجلیل از مهندسین برتر سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس

آیین تجلیل از مهندسین برتر سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش امروز 13اسفند در وزارتخانه آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین تجلیل از مهندسین برتر سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش امروز 13اسفند در وزارتخانه آموزش و پرورش برگزار شد.

پنجم اسفند روز یادبود خواجه نصیرالدین طوسی (روز مهندس) است به همین مناسبت در این آیین برای نخستین بار به پنج مهندس برتر جایزه نصیر اهدا می‌شود. در این مراسم مجید عبداللهی معاون فنی سازمان نوسازی و توسعه تجهیزات وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: در نهمین جشنواره تجلیل از مهندسان برتر سازمان نوسازی تلاش بر این است که تفاوت‌هایی در روش‌های گذشته و حال وجود داشته باشد. امسال تلاش شد با تغییر در شیوه‌نامه، موضوع ایده‌های خلاقانه به عنوان بخشی از امتیاز مورد توجه قرار گیرد. 20درصد امتیازات براساس ایده‌های فناورانه و نوآورانه است. وی ادامه داد: فلسفه و نام گذاری روز مهندس نکته قابل توجه است. نام گذاری روز مهندس یک فرصت برای ارزش گذاری مهندسین بوده و برای انجام این ارزش گذاری پرونده‌ها از 25استان به دست مسئولان جشنواره از 57استان رسید. پرونده‌های رسیده شده از دو قالب مورد بررسی قرار گرفت. برای بخش ایده‌های خالاقانه کمیته ارزیابی انجام شد و از پنج نفر از عزیزان تقدیر و تشکر خواهد شد.