یک‌شنبه 8 مهر 1403

ابرها تا کی در آسمان می مانند؟ پیش بینی مهم هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ابرها تا کی در آسمان می مانند؟ پیش بینی مهم هواشناسی

پس از بارش‌های روز شنبه که 14ساعت در همه مناطق شهر تهران بارید، فردا دوشنبه بار دیگر بارش‌ها کل شهر را در بر می‌گیرد. پس از بارش‌های روز شنبه که 14ساعت در همه مناطق شهر تهران بارید، فردا دوشنبه بار دیگر بارش‌ها کل شهر را در بر می‌گیرد. به گزارش عرشه آنلاین، ابرهای باران‌زای پاییزی فردا ظهر از غرب به آسمان تهران وارد می‌شوند و تا بعد از ظهر در شهر می‌مانند. همچنین بارش‌های متناوب تا...

پس از بارش‌های روز شنبه که 14ساعت در همه مناطق شهر تهران بارید، فردا دوشنبه بار دیگر بارش‌ها کل شهر را در بر می‌گیرد.

به گزارش عرشه آنلاین، ابرهای باران‌زای پاییزی فردا ظهر از غرب به آسمان تهران وارد می‌شوند و تا بعد از ظهر در شهر می‌مانند. همچنین بارش‌های متناوب تا صبح سه‌شنبه در تهران ادامه دارد. احتمال رگبار، افزایش سرعت باد و بارش برف در ارتفاعات شهر نیز طی روز دوشنبه وجود دارد.

اطلاعات رسیده از ماهواره‌های هواشناسی نشان می‌دهد دمای هوا در تهران در سردترین حالت به 10درجه خواهد رسید که سردترین میانگین دما در ماه‌های اخیر است و در گرمترین حالت، دما 16درجه خواهد شد. در عین حال پس از پایان بارش‌ها دمای هوا طی 2روز سه‌شنبه و چهارشنبه 8درجه گرم خواهد شد اما گرمای هفته نخست مهر تکرار نخواهد شد. همچنین تا پایان هفته هوا صاف و در برخی ساعات ابری خواهد بود.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

ابرها تا کی در آسمان می مانند؟ پیش بینی مهم هواشناسی 2