دوشنبه 11 تیر 1403

ابهام در رسیدن اریکسن به بازی با آلمان / بدبیاری دانمارک: مغز متفکر تیم تمرین نکرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ابهام در رسیدن اریکسن به بازی با آلمان / بدبیاری دانمارک: مغز متفکر تیم تمرین نکرد!

کریستین اریکسن امروز در تمرین تیم ملی دانمارک حضور نداشت و رسیدن او به بازی فردا مقابل آلمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی امروز تیم ملی دانمارک در آستانه بازی فردا مقابل آلمان، در یک هشتم نهایی یورو 2024، جلسه تمرینی خود در فروید‌اشتات را آغاز کرد رسانه‌های این کشور گزارش دادند که کریستین اریکسن غایب بزرگ این تمرین بود.

تلویزیون تی‌وی2 دانمارک اعلام کرد در تماس با سخنگوی فدراسیون فوتبال این کشور متوجه شده که غیبت اریکسن در تمرین صحیح بوده است. این ستاره دانمارک به تشخیص کادر پزشکی به جای تمرین با تیم ملی کشورش در سالن بدنسازی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

حالا همه نگاه‌ها به نشست خبری امشب تیم ملی دانمارک است تا مشخص شود آیا علت غیبت کریستین اریکسن، آسیب‌دیدگی و مصدومیت بوده و او به بازی مقابل آلمان می‌رسد یا نه.

مصدومیت و غیبت اریکسن می‌تواند برای دانمارک بدترین خبر ممکن باشد. اریکسن در هر سه بازی تیم ملی کشورش در مرحله گروهی یورو در میدان بود و در بازی مقابل انگلیس و صربستان در دقایق آخر تعویض شد.

دانمارک در گروه C با سه امتیاز از سه بازی به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد. آنها در مرحله یک‌هشتم یکی از سخت‌ترین بازی‌ها را دارند و باید به مصاف آلمان میزبان بروند.

ابهام در رسیدن اریکسن به بازی با آلمان / بدبیاری دانمارک: مغز متفکر تیم تمرین نکرد! 2