یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران از مصرف بهینه روغن خانوار و صنف و صنعت در با اصلاح نرخ ارز ترجیحی خبر داد و گفت: کمبودی در تولید روغن نداریم و با نرخ‌های جدید عرضه می‌شود.

وب‌گاه تابناک

پس از اطلاعیه ستاد تنظیم بازار مبنی بر تعیین و اعمال سقف جدید برای قیمت روغن، مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات از امروز، اتاق اصناف ایران نیز نرخ حداکثری فروش 9 قلم کالا اساسی برای مصرف کننده در سراسر کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

اتاق اصناف ایران نرخ حداکثری فروش 9 قلم کالا اساسی برای مصرف کننده در سراسر کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با افزایش بازرسی‌ها بازار را کنترل و از هرگونه افزایش قیمت کالاها به غیر از آن اقلامی که افزایش قیمت آن به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد، جلوگیری خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن صنایع روغن نباتی گفت: به منظور افزایش عرضه روغن نباتی در فروشگاه های سراسر کشور، تولید روغن نباتی با قیمت جدید از صبح امروز (پنجشنبه) در کارخانجات آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتاق اصناف ایران نرخ حداکثری فروش 9 قلم کالا اساسی برای مصرف کننده در سراسر کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ حداکثری فروش 9 قلم کالای اساسی برای مصرف‌کننده و قیمت جدید و رسمی لبنیات، روغن، مرغ و تخم‌مرغ اعلام شد اعلام شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران پیرو اطلاعیه شماره دو ستاد تنظیم بازار درباره مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، نرخ حداکثری فروش انواع لبنیات، روغن، مرغ و تخم‌مرغ را برای مصرف‌کننده اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران نرخ حداکثری فروش 9 قلم کالا اساسی برای مصرف کننده در سراسر کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی و سازمان تعزیرات با خاطیان احتمالی برخورد قانونی خواهند داشت.

وب‌گاه الف

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای حداکثر نرخ فروش انواع روغن خوراکی برای مصرف کننده در سراسر کشور را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت مصرف کننده روغن مایع آفتاب گردان 810 گرمی پخت و پز 63000 تومان و قیمت مصرف کننده روغن مایع 810گرمی سرخ کردنی 62000 تومان است.

وب‌گاه گسترش

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه نرخ های جدید انواع روغن خوراکی را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتاق اصناف ایران پیرو اطلاعیه شماره 2 ستاد تنظیم بازار مورخ 1401.2.21 درباره مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، نرخ حداکثری فروش انواع روغن خوراکی را برای مصرف کننده در سراسر کشور مطابق با جدول پیوست اعلام می‌دارد. بر اساس این اطلاعیه قیمت مصرف کننده روغن مایع آفتاب گردان 810 گرمی پخت و پز 630 هزار ریال و قیمت مصرف کننده روغن مایع 810 گرمی...