یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اتحاد مربیان و بازیکنان استقلالی علیه آبی‌ها (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اتحاد مربیان و بازیکنان استقلالی علیه آبی‌ها (عکس)

استقلال این هفته مقابل حریفی بازی دارد که روی نیمکت آن، بازیکنان پرشمار سابقش دیده می‌شوند.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که در دو مسابقه اخیرش با هدایت سید مهدی رحمتی توانست دو تساوی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی به دست بیاورد، فردا نخستین میزبانی خود با این سرمربی را در اراک تجربه می‌کند و انگیزه زیادی دارد بازهم به روند شکست‌ناپذیری و موفقیت خود ادامه بدهد.

نکته قابل توجه در این مسابقه، حضور سید مهدی رحمتی دروازه‌بان و کاپیتان سابق استقلال روی نیمکت آلومینیوم است؛ کسی که نقش پررنگی در موفقیت‌های سالیان اخیر آبی‌ها داشته ولی حالا به‌عنوان سرمربی باید برابر استقلال قرار بگیرد و سد راه این تیم برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر شود.

علاوه بر سید مهدی رحمتی، بسیاری از دستیاران و شاگردان او نیز تجربه حضور در استقلال را داشته‌اند و همین اتفاق بدون شک انگیزه آنها را برای بازی فردا شب دو چندان می‌کند و اراکی‌ها را با روحیه بهتری به این بازی می‌فرستد.

محمد نوازی و حنیف عمران‌زاده به‌عنوان بازیکن و مربی تجربه حضور در استقلال را داشته‌اند و اشکان نامداری نیز به‌عنوان گلر و مربی دروازه‌بانان در جمع آبی‌ها بوده تا چهار عضو کادر فنی آلومینیوم تجربه کار در تیم مقابل را داشته باشند.

علاوه بر این، در بین بازیکنان آلومینیوم هم اسماعیل شریفات، میلاد فخرالدینی، حسین پورحمیدی، محمدرضا آزادی و سجاد آقایی تجربه حضور در استقلال را داشته‌اند که فردا بنابر صلاحدید رحمتی می‌توانند به میدان بروند.

البته در بین مربیان آلومینیوم، وحید فاضلی تنها پرسپولیسی این جمع است که در گذشته در کنار ابراهیم تقی‌پور، لیث نوبری، یونس باهنر، ابراهیم اسدی و... تجربه بازی داشت
اتحاد مربیان و بازیکنان استقلالی علیه آبی‌ها (عکس) 2
اتحاد مربیان و بازیکنان استقلالی علیه آبی‌ها (عکس) 3
اتحاد مربیان و بازیکنان استقلالی علیه آبی‌ها (عکس) 4
اتحاد مربیان و بازیکنان استقلالی علیه آبی‌ها (عکس) 5