شنبه 6 مرداد 1403

اراک

اراک

وب‌گاه ورزش سه

ستاره جدید سپاهان با شماره مورد علاقه‌اش برای این تیم به میدان می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عزاداران حسینی سراسر ایران زمین را به خیمه بزرگ عاشقان سالار شهیدان تبدیل کرده اند. آداب و رسوم خاص عزاداری در مناطق مختلف کشورمان آمیخته با فرهنگ و جغرافیای خاص آن محیط است.

وب‌گاه ورزش سه

خرید جدید سپاهان در تمرین امروز تیمش شرکت می‌کند.

وب‌گاه الف

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکز درمانی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند در روز پنج‌شنبه 28 تیرماه 1403 تعطیل است.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز پایش کیفیت هوای استان مرکزی از ناسالم بودن هوای اراک، شازند و ساوه خبر داد.

خبرگزاری مهر

در شرایطی که فوتبال ایران فصل نقل و انتقالات را سپری می کند و ستاره خاصی در آن دیده نمی شود، برخی بازیکنان که پا به سن گذاشته هم هستند هنوز برای فصل آینده تیم جدید خود را انتخاب نکرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد گوهری قرار نیست در پرسپولیس بماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد گوهر جانشین بیرانوند از پرسپولیس جدا می شود با وجود حضور گوهری در نخستین تمرین پیش فصل پرسپولیس اما قرار نیست که او در این تیم بماند. به گزارش عرشه آنلاین؛ تمرینات پیش فصل پرسپولیس در حالی آغاز شد که غیر از امیررضا رفیعی و یکی دو دروازه‌بان جوان دیگر، احمد گوهری نیز در تمرین این تیم حاضر بود.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر راه گفت: راه‌آهن کرمانشاه - خسروی با هدف تکمیل کریدور ریلی شرق به غرب و اتصال مناطق غربی به شبکه ریلی است که از کرمانشاه تا اسلام‌آباد در بخش زیرسازی 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

احمد گوهری قرار نیست در پرسپولیس بماند.

وب‌گاه گسترش

ملی‌پوش فصل گذشته آلومینیوم تاکید کرد بهترین تصمیم را برای پیشرفت و آینده فوتبالی خود می‌گیرد. مهدی لیموچی یکی از مهره‌های مهم نقل و انتقالات فوتبال ایران بوده که باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس به‌طور جدی خواهان جذب او بودند که این بازیکن هم پس از بررسی همه شرایط بهترین تصمیم را برای پیشرفت خود گرفته و سعی دارد مثل دو اردوی گذشته در تیم ملی بماند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرسپولیس نقل و انتقالات عجیبی را سپری می‌کند و هر روز اخبار حضور ستاره‌ها در پیراهنی جز پیراهن قرمز منتشر می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و دستیارانش شروع فصل جدید لیگ برتر را زیر نظر گرفتند.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان پرسپولیس در محل تمرین امروز این تیم حضور یافت.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه سپاهان رونمایی جالبی از خرید جدیدش داشت و به نوعی به پرسپولیس هم کنایه زد.