شنبه 7 مهر 1403

اتریش 3-1 لهستان / ناکامی لوا و یاران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اتریش 3-1 لهستان / ناکامی لوا و یاران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های اتریش و لهستان از ساعت 19:30 در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر یک اتریش به پایان رسید. اتریش که در بازی اول با وجود شکست نمایش تحسین برانگیزی برابر فرانسه یکی از مدعیان درجه یک قهرمانی داشت، در دومین بازی با شکست سنگین لهستان خودش را به عنوان یکی از تیم های شگفت انگیز یورو2024 مطرح کرد. اتریش در این بازی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های اتریش و لهستان از ساعت 19:30 در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر یک اتریش به پایان رسید.

اتریش که در بازی اول با وجود شکست نمایش تحسین برانگیزی برابر فرانسه یکی از مدعیان درجه یک قهرمانی داشت، در دومین بازی با شکست سنگین لهستان خودش را به عنوان یکی از تیم های شگفت انگیز یورو2024 مطرح کرد. اتریش در این بازی سه بار دروازه لهستان را باز کرد و می توانست این تعداد را افزایش را هم بدهد.

حالا اتریش با 3 امتیاز در رده دوم پایین تر از فرانسه قرار دارد که امشب باید در یکی از حساس ترین مسابقات به مصاف هلند برود. با اینحال به نظر می رسد اتریش می تواند یکی از تیم های مرحله بعد باشد و شاید بتواند چالش سختی برای تیم های بزرگ و مدعی باشد.

انتهای پیام /