یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اتفاق ترسناک در تمرین خیرونا / دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اتفاق ترسناک در تمرین خیرونا / دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!

برخورد دو بازیکن خیرونا در تمرین امروز این تیم آنقدر شدید بود که هر دو بازیکن را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز خیرونا با اتفاقی عجیب و نگران‌کننده همراه شد. خوانپه و یان کوتو بازیکنان این تیم در میانه تمرین به شدت با هم برخورد کردند. شدت برخورد به حدی بود که همه اعضای تیم به شدت نگران سلامتی این دو شده بودند.

باشگاه خیرونا تایید کرد که خوانپه و یان کوتو بعد از این برخورد مستقیما راهی بیمارستان شده‌اند. خیرونا البته گفت با اینکه هر دو بازیکن مصدوم شده‌اند ولی در حال حاضر نگرانی از بابت وضعیت سلامت‌شان برطرف شده و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

بر اساس بیانیه منتشر شده از طرف خیرونا، خوانپه با شکستگی استخوان بینی مواجه شده و حدود دو هفته قادر به حضور در میدان نیست. یان کوتو هم به دلیل ضربه شدیدی که به سرش وارد شده مورد معاینه جدی قرار گرفته است. پزشکان به خیرونا اعلام کردند باید در روزهای آینده وضعیت کوتو را دوباره بررسی کنند و به این ترتیب حضور او در بازی بعدی مقابل لاس پالماس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

یان کوتو، ستاره برزیلی خیرونا، بعد از مرخص شدن از بیمارستان با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس با این اتفاق ترسناک شوخی کرد. او که ابرویش به‌خاطر برخورد پاره شده نوشت: "آثار جنگ".

اتفاق ترسناک در تمرین خیرونا / دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند! 2
اتفاق ترسناک در تمرین خیرونا / دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند! 3