دوشنبه 11 تیر 1403

اتفاق تلخ: اشک سرمربی برزیل درآمد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اتفاق تلخ: اشک سرمربی برزیل درآمد

دوریوال جونیور، سرمربی تیم ملی برزیل، پس از پیروزی برابر پاراگوئه از مرگ عمویش مطلع شد و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به مصاف تیم ملی پاراگوئه رفت و توانست در دیداری پر گل با نتیجه 1-4 این تیم را از سر راهش بردارد تا سه امتیاز ارزشمند را به دست آورده باشد.

دوریوال جونیور پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و با تمجید از عملکرد تیمش در این دیدار درباره درخشش وینیسیوس جونیور گفت: «او امروز نقش مهمی را بازی کرد. وینی بازی بسیار خوبی داشت و موقعیت‌های بسیاری را برای ما خلق کرد. او پویایی لازم و تاثیرگذاری زیادی داشت و همکاری خوبی را با سایر بازیکنان شکل داد.»

سرمربی تیم ملی برزیل با اشاره به بازی دشوار بعدی برابر تیم ملی کلمبیا اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که این بازی در سطح بالایی برگزار خواهد شد، با بازیکنانی که یکدیگر را می‌شناسند و معمولا مقابل هم بازی می‌کنند. این دو تیم کاملا متفاوت و در شرایط متفاوتی هم هستند اما من تردیدی ندارم که برزیل بهترین بازی را به نمایش خواهد گذاشت و انتظار دارم که از دو بازی اول بهتر باشیم.»

اتفاق تلخی که برای دوریوال جونیور رخ داد این بود که او پس از پایان این بازی متوجه شد که عمویش معروف به دودو که بازیکن سابق تیم ملی برزیل هم بوده در سن 84 سالگی از دنیا رفته است. او در حالی که نمی‌توانست جلوی اشکش را بگیرد گفت: «او برای من به عنوان یک بازیکن و یک مربی و یک انسان منبع الهام بود.

احساس می‌کردم که او پدر دوم من است. همیشه برای همه جز خودش نگران بود. او برایم الگو است و من همیشه دوست داشتم پا جای پایش بگذارم. فکر نمی‌کنم هرگز کسی را شبیه به او دیده باشم. دودو در تمام مراحل زندگی راهنما و همراه بزرگی برای من بود.»

اتفاق تلخ: اشک سرمربی برزیل درآمد 2