سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اجرای بیش از 200 برنامه در طول دهه بسیج در شهرستان تربت‌جام

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اجرای بیش از 200 برنامه در طول دهه بسیج در شهرستان تربت‌جام

بیدل گفت: بسیج می تواند در همه صحنه‌های انقلاب حضور داشته و بسیج در میدان جهاد و مقاومت متولد شده است؛ شعار هفته بسیج خدمت گزاری به ملت ایران می‌باشد که بسیجیان آمادگی کامل دارند به مردم خدمات ارائه دهند و بیش از 200 عنوان برنامه در طول هفته بسیج اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم بیدل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج که پیش از ظهر امروز در محل سالن جلسات ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام برگزار شد با اعلام اجرای بیش از 200 برنامه در طول دهه بسیج در شهرستان تربت‌جام اظهار داشت: بسیج می تواند در همه صحنه‌های انقلاب حضور داشته و بسیج در میدان جهاد و مقاومت متولد شده است؛ شعار هفته بسیج خدمت گزاری به ملت ایران می‌باشد که بسیجیان آمادگی کامل دارند به مردم خدمات ارائه دهند و بیش از 200 عنوان برنامه در طول هفته بسیج اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: بیش از1500 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان توسط قرارگاه فرهنگی جهادی عمار و ستاد فرمان حضرت امام (ره) وخیرین توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام اظهار داشت: امروز ثمره حضور بسیج در همه عرصه ها را شاهد هستیم؛ بسیجیان در همه صحنه‌ها و سختی‌ها همچنان پای انقلاب مانده اند و در تمامی عرصه‌ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می کنند.

بیدل خاطر در پایان بیان داشت: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست های تحکیم خانواده، برگزاری شب شعر، برگزاری پویش نذر خون، اعزام یادگاران دفاع مقدس بمنظور تبیین مکتب بسیج در مدارس و نشست هم اندیشی گشت های رضویون با مسئولین شهرستان از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج است.

انتهای پیام /