شنبه 6 مرداد 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

خادمان هیئت محبان الفاطمه (س) در دهه اول محرم همچنان اقدام به توزیع غذا در شب تاسوعا می‌کنند.

خبرگزاری مهر

شصت و سومین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «چیزهایی هست که نمی‌دانیم» توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع عزاداران حسینی (ع) در پادگان امام خمینی (ره) دژبان ارتش گفت: شبهاتی توسط بعضی در فضای مجازی در خصوص نهضت امام حسین (ع) مطرح می‌شود، از جمله اینکه چرا امام حسین (ع) به کربلا رفت و با وجود تعداد اندک یارانش در مقابل لشگر دشمن، با یزید کنار نیامد. وی ادامه داد: در حالی که در...

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به درس های قیام عاشورا گفت: امروز دشمن به دنبال تحریف ارزش‌های دینی و اسلامی است و برای این موضوع نیز سرمایه‌گذاری بسیاری انجام داده و سعی در دور کردن نسل جوان از اسلام ناب محمدی دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز رژیم صهیونسیتی بیش از چهل هزار زن و کودک و افراد بی دفاع را قتل عام کرده و هر کسی در مقابل این جنایت‌ها ساکت باشد شریک جرم صهیونیست‌ها است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز مصادف با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) با حضور امیر سرتیپ‌دوم «علی مهدوی» فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع)، امیر سرتیپ‌دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حافظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، فرماندهان، دانشجویان و خانواده معظم شهدا در دانشگاه افسری امام علی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رضا ایرانمنش عنوان کرد: مردم همیشه به من لطف دارند با هر بار بستری به بیمارستان می آیند و این بار هم لطف داشتند. دکتر خواهش کرد که مراقبت صورت بگیرد تا کسی به ملاقات نیاید و فقط 2 نفر به صورت شیفتی صبح تا شب و شب تا صبح به صورت محدود حضور داشتند که همسر و پسرم و بابک نوری بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا ایرانمنش از عمل جراحی اخیرش که در پی عوارض خروج گلوله و ترکش طی یک سال گذشته از بدنش رخ داد، سخن گفت و یادآور شد که همچنان عاشق بازیگری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است درباره وضعیت جسمانی خود بیان کرد: در حال حاضر روی ویلچر هستم یا با واکر راه می‌روم و یک ماهی باید دوره نقاهت را بگذرانم به هر حال جا به جایی برایم سخت است اما خدا را شکر حالم بهتر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا ایرانمنش که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است درباره وضعیت جسمانی خود به مهر بیان کرد: در حال حاضر روی ویلچر هستم یا با واکر راه می‌روم و یک ماهی باید دوره نقاهت را بگذرانم به هر حال جا به جایی برایم سخت است، اما خدا را شکر حالم بهتر است. وی درباره دلیل بستری شدنش در بیمارستان عنوان کرد: به دلیل حضور در دوران جنگ تحمیلی در این سال‌ها 6 گلوله...

وب‌گاه الف

رضا ایرانمنش از عمل جراحی اخیرش که در پی عوارض خروج گلوله و ترکش طی یک سال گذشته از بدنش رخ داد، سخن گفت و یادآور شد که همچنان عاشق بازیگری است.

خبرگزاری مهر

پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، با حضور فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع)، در این دانشگاه تشییع شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شصت و سومین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «چیز‌هایی هست که نمی‌دانیم» از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد. نشریه سرو از بخش‌های مختلفی تحت عنوان «گفتمان»، «پرسمان»، «راویان»، «دیده‌بان»، «یادمان» و «راهیان» تشکیل شده که هر بخش شامل موضوعات متنوعی است. در این شماره از ماهنامه «سرو» سرمقاله‌ای به قلم نادر ادیبی با تیتر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار «علی مقواساز» مسئول بنیاد فرهنگی روایت فتح طی حکمی «محمد کاظم تبار» را به‌عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر «مقاومت» منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی را به سمت دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت منصوب می‌نمایم، از خداوند منان توفیق روزافزون خادمان عرصه مقدس فرهنگ و هنر متعالی...