جمعه 31 فروردین 1403

اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در رفع مشکلات شهری موثر است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در رفع مشکلات شهری موثر است

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری بسیار حائز اهمیت است و مدیریت شهری باید در تمامی برنامه‌های خود به این مساله توجه کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز جمعه در بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح شهر سنندج اظهار داشت: اقدامات وفعالیت‌های شهرداری سنندج در اجرای طرح‌های عمرانی‌، خدماتی‌، رفاهی و سرمایه‌گذاری در سطح شهر امیدوار کننده است.

وی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری بسیار حائز اهمیت است وشهرداری‌ها در ایجاد رضایتمندی شهروندان نقش بسزایی دارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: آنچه امروز در بازدید از سطح شهر شاهد آن هستیم اقدامات بسیار قابل ملاحظه‌ای است که می‌توانند در نشاط و شادابی شهروندان تاثیرگذار باشد.

وی گفت: اقدامات وفعالیتهای شهرداری سنندج در اجرای طرحهای عمرانی، خدماتی، رفاهی و سرمایه‌گذاری درسطح شهر بسیار امیدوارکننده است و انتظار می‌رود هر چه زودتر این پروژه‌های عمرانی و رفاهی در سطح شهر به بهره‌برداری برسد و شهروندان هم بتوانند از آن استفاده کنند.

شهردار سنندج هم در این بازدید اعلام کرد: در این دوره با همراهی و همدلی اعضای شورای شهر و حمایت‌های استاندار و تیم مدیریتی استان طرح‌های عمرانی بسیاری در سطح شهر اجرا شده است.

حشمت الله صیدی گفت: شهرداری سنندج در تمام زمینه‌ها و در نقاط مختلف سطح شهر پروژه‌های کوچک و بزرگ را تعریف کرده و رضایتمندی نسبی از فعالیت‌های این نهاد مردمی حاصل شده است‌.

وی افزود: در سالجاری اجرای طرح پیاده راه فردوسی، پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری سنه سنتر، احداث شهربازی، احداث بوستان کوچکه ره‌ش، آغاز چندین پروژه در پارک جنگلی آبیدر و همچنین تکمیل واحداث چندین طرح عمرانی در راستای رفع مشکل ترافیک و ارتقای سیما ومنظر و فضای سبز شهری در سطح آغاز شده است.

شهردار سنندج عنوان کرد: در یک ماه آینده بسیاری از پروژه‌های شهرداری نظیر پیاده راه فردوسی‌، بوستان 20 هکتای کوچکه ره‌ش، پایانه حمل ونقل عمومی در میدان آزادی و چند پروژه عمرانی دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

پروژه بزرگ سرمایه گذاری سنه سنتر، بوستان 20 هکتاری کوچکه ره ش، احداث شهربازی روباز و مدرن در پارک ملت، احداث زیپ لاین و پل معلق در آبیدر، پارک مشاهیر، نصب پیکیره ایثار و مقاومت مردم کردستان وباغ ایرانی از جمله طرحهایی بود که نماینده ولی فقیه در استان کردستان از آن بازدید کرد.

*س_برچسب‌ها_س*