چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه فرارو

کمیته مسابقات فوتبال بانوان، برنامه کامل دیدار‌های اولین هفته از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

مدیرکل امور اجرایی زکات کشور از رشد 11 درصدی پرداخت زکات خبر داد و گفت: تاکنون دو هزار و 700 میلیارد تومان زکات جمع‌آوری و ثبت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف گسترش فرهنگ مهرورزی، پنج‌شنبه 12 مهرماه با حضور چهره‌هایی همچون علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران، جعفر واحدی؛ رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، حجت‌الاسلام علی دیانی؛ مدیرعامل بنیاد خیریه آلا، حسن غفاری دبیر جشنواره ملی عکس نیکوکاری و جمعی از اهالی خیریه، هنرمندان و عکاسان در محل...

وب‌گاه خبر آنلاین

ائمه جمعه شهرهای مختلف امروز در خطبه‌های نماز جمعه به حمله موشکی سپاه به رژیم اسرائیل پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ماده‌های 16 و 17 مدیریت بحران به حیاط خلوت تبدیل شده اما تاکنون یک ریال به خود این حوزه در کشور داده نشده است و جای دیگر هزینه می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی مردم سراسر ایران شامگاه سه‌شنبه 10 مهر 1403 به خیابان ها آمده و به شادی پرداختند.

خبرگزاری دانشجو

آثار راه‌یافته به نخستین جشنواره عکس تهران در دو بخش «تک عکس» و «مجموعه عکس» به انتخاب مجید دوخته‌چی‌زاده، محمود کلاری و سیدعباس میرهاشمی معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

بین نیروهای داوطلبی که همراه شهید چمران می‌جنگیدند، 20 تا 30 لبنانی هم حضور داشتند که همرزم چمران در لبنان بودند و با او به ایران آمده بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اقشار مختلف مردم در سراسر کشور نسبت به خبر شهادت «سید حسن نصرالله» و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان واکنش نشان دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آرش زره‌تن لهونی روز پنجشنبه در نشست رونمایی از پوستر هفدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در سنندج اظهار کرد: دغدغه مسوولان شهرستان مریوان و در راس آن هنرمندان جای قدردانی دارد چرا که این جشنواره در معرفی فرهنگ، آداب رسوم و طبیعت زیبای مریوان حائز اهمیت است. وی تاکید کرد: هر چه تعداد مهمانان داخلی و بین‌المللی در جشنواره تئاتر...

وب‌گاه فرارو

دشتی می‌گوید: چندین گروهک هر کدام 20 میلیون تومان برای آوردن سرم جایزه گذاشته بودند، اما صدام رقمش بالا بود و 100 میلیون تومان جایزه گذاشته بود. به شوخی و خنده می‌گوید: «گفته بودم به من 50 میلیون تومان بدهید خودم می‌آیم.»

وب‌گاه فرارو

یک استاد دانشگاه، گفت: من می‌خواهم بگوییم کسانی در ایران بودند، که بدشان نمی‌آمد صدام حمله کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مناظره ای که بین صادق زیباکلام و حبیب احمدزاده در «کافه خبر» برگزار شد، به این سوالات پرداخته شد که «چه کسی جنگ را آغاز کرد؟»، «چرا بعد از آزاد سازی خرمشهر جنگ ادامه یافت؟» و «جنگ چگونه پایان یافت؟»