سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجرای 1970 عنوان برنامه با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در مانه و سملقان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اجرای 1970 عنوان برنامه با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در مانه و سملقان

وطن دوست گفت: با همت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان و همکاری فرمانده پایگاه ها از ابتدای سال جاری تا انتهای شهریور ماه، یک هزار و 970 برنامه با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در مانه و سملقان اجرایی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وطن دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان در گفت و گو با خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان از ارائه بیش از یک هزار و 970 عنوان فعالیت انجام شده در نیمه نخست سال 1400 با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان خبرداد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های جدی بسیج و سپاه در سال جاری کمک به آسیب های اجتماعی همچون کاهش طلاق، کاهش اعتیاد، افزایش ازدواج، افزایش فرزند آوری، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان افزود: معاونت اجتماعی ناحیه با همکاری فرمانده پایگاه های بسیج در 6 ماهه اول در سطح پایگاه های شهرستان مانه و سملقان به ارائه بیش از 192 کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی 95 مسابقه ی فرهنگی ورزشی و 670 تولید محتوا و 15 کار خلاقانه مبتکرانه با رویکرد کاهش اسیب های اجتماعی در محله پرداختند.

وی در ادامه بر لزوم هم افزایی هرچه بیشتر سازمان های متولی کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان و استفاده حداکثری از همه امکانات برای ارتقای سلامت محله تاکید کرد.

انتهای پیام / صدیقی