شنبه 2 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل بنیاد ملی عفاف و حجاب معتقد است: رییس جمهور آینده باید به حوزه زنان نگاه تخصص محور داشته باشد و این حوزه در دولت چهاردهم نباید دستخوش سلایق سیاسی قرار بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی گفت: نباید اجازه داد نقش پرشکوه زنان در عرصه های مختلف سانسور شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد که باید مرز شرقی را بطور کامل با دیوار مسدود کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف، زاکانی، جلیلی و قاضی زاده وعده های سینگینی در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری می دهند قالیباف، زاکانی، جلیلی و قاضی زاده وعده های سینگینی در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری می دهند به گزارش عرشه آنلاین، 4 کاندیدای حاضر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سابقه کاندیداتوری در ادوار گذشته را نیز دارند، کاندیداهایی که مسابقه وعده داده گذاشته اند و یکی بعد از دیگری...

وب‌گاه خبر آنلاین

4 کاندیدای حاضر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سابقه کاندیداتوری در ادوار گذشته را نیز دارند، کاندیداهایی که مسابقه وعده داده گذاشته اند و یکی بعد از دیگری از این وعده ها رونمایی می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یکی از مهمترین نکات برای ارتقا و جهش کشور را «فرصت زنان جامعه» دانست و گفت: کسب مقاومت و موفقیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف مرهون نگاه بزرگ به زنان و جامعه است که می‌توانند نقش بسیار مهم، موثر و اساسی در مسیر پیشرفت کشور داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «و او جان من است» به کارگردانی حمید حرا در حالی اجرای خود را در تالار وحدت آغاز کرد که برخی از هنرمندان شرکت کننده در آیین افتتاحیه از توجه یک گروه نمایشی برای به صحنه بردن یک رویداد مغفول مانده از صدر اسلام سخن گفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز جمعه بیست و پنجم خرداد، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قاضی زاده هاشمی درباره فیلترینگ گفت: این موضوع در دو سطح قابل بحث است؛ یکی‌قوانین موجود است که رئیس جمهور مجری قانون است و باید پیشنهادات خود را به قانون گذار جهت اصلاح ارائه دهد و سطح دیگر بحث ایده من است.

خبرگزاری تسنیم

کوچه‌های قدیمی و آسیب دیده شمیران با هدف شناسایی معضلات اجتماعی و استفاده بهینه از فضاهای بی دفاع شهری و تبدیل آنها به مکان‌های شاخص احیا و بازسازی می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری سارق سابقه‌دار کابل و تجهیزات مخابراتی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه شعارهای انتخابات باید دقیق و واقعی باشد، اظهار داشت: با شناخت نقاط قوت می‌توان کشور را در مسیر جهش قرار داد. امروز عرصه پیش روی ما، میدان واقعی برای جهش است، فرصت همیشه نیست باید از آن بهترین استفاده را کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش زمان انتخاب رشته دانش آموزان را از نیمه دوم تیرماه اعلام کرد آموزش و پرورش زمان انتخاب رشته دانش آموزان را از نیمه دوم تیرماه اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین، معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز هدایت تحصیلی از نیمه دوم تیر ماه گفت: 15 هزار مشاور و مربی امور تربیتی وارد مدارس می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز هدایت تحصیلی از نیمه دوم تیر ماه گفت: 15 هزار مشاور و مربی امور تربیتی وارد مدارس می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه شرق در گزارشی آخرین وضعیت میزان سرقت در استان تهران را بررسب کرد و نوشت: فشار اقتصادی و میزان سرقت های سطح شهر طی سال های اخیر روندی همسو داشته و به باور بسیاری از کارشناسان این فشار اقتصادی منجر به افزایش آسیب های اجتماعی همچون انواع سرقت شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه شرق در گزارشی آخرین آمار سرقت در استان تهران را بررسی کرده است.