دوشنبه 16 مهر 1403

اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی

اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: قرار است سفارت‌های ایران و بحرین راه‌اندازی شود تا با وحدت نظر با یکدیگر در مسائل منطقه‌ای قوی‌تر عمل شده و انشالله ارتباطات خوبی حاصل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیئتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حضور در یکصد و چهل و ششمین نشست اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU) به منامه سفر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی (‌IPU‌) ضمن ارائه توضیحاتی درباره حضورش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و تماشای بازی فوتبال بین دو تیم رئال مادرید و سویا گفت: این برنامه و بازدید از شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و در عین‌حال اگر باعث رنجش مردم عزیزمان شده، عذرخواهم.

وب‌گاه عصر ایران

این برنامه و بازدید از شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و در عین‌حال اگر باعث رنجش مردم عزیزمان شده عذرخواهم.

خبرگزاری ایسنا

رئیس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی (‌IPU‌) ضمن ارائه توضیحاتی درباره حضورش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و تماشای بازی فوتبال بین دو تیم رئال مادرید و سویا گفت: این برنامه و بازدید از شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و در عین‌حال اگر باعث رنجش مردم عزیزمان شده، عذرخواهم.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم آباده در مجلس، گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با راه‌اندازی یک کارزار گسترده نظام مند ایران‌هراسی اذهان عمومی را از فعالیت‌های شرورانه و بی‌ثبات‌کننده طولانی‌مدت خود در منطقه منحرف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی (‌IPU‌) از حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و تماشای بازی فوتبال بین دو تیم رئال مادرید و سویا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با راه‌اندازی یک کارزار گسترده نظام‌مند ایران‌هراسی اذهان عمومی را از فعالیت‌های شرورانه و بی‌ثبات‌کننده طولانی‌مدت خود در منطقه منحرف نماید.

خبرگزاری ایسنا

رئیس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی (‌IPU‌) از حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و تماشای بازی فوتبال بین دو تیم رئال مادرید و سویا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رییس مجلس، ضمن پاسخگویی به پرسش های آنان، بر آمادگی کامل مجلس و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در ارائه راهکارهای تقنینی و اجرایی برای رفع مشکلات و استفاده مطلوب از ظرفیت فراوان هموطنان مقیم خارج از کشور، تاکید کردند.

خبرگزاری ایسنا

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و هیات پارلمانی همراه که به منظور شرکت در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی به مادرید سفر کرده اند با تعدادی از ایرانیان مقیم اسپانیا دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه پیرامون بررسی مشکلات و همچنین ابعاد مختلف فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی میان ایران و اسپانیا داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری یکصد و چهل و سومین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) با مریچل باتت رییس کنگره نمایندگان اسپانیا دیدار و گفت و گو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد ظهر امروز (جمعه، 5 آذر ماه) در حاشیه برگزاری یکصد و چهل و سومین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) با مریچل باتت رییس کنگره نمایندگان اسپانیا دیدار و در خصوص گسترش روابط پارلمانی و تعمیق هرچه بیشتر مناسبات دوکشور گفتگو کرد. بر اساس این گزارش طرفین با توجه به اهمیت اسپانیا در اتحادیه اروپا و جمهوری اسلامی ایران در منطقه، برضرورت مشارکت...

وب‌گاه مشرق نیوز

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در یک صد و چهل و سومین اجلاس بین المجالس جهانی (IPU) به اسپانیا سفر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی نیکزاد در حاشیه برگزاری اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) با مریچل باتت رئیس کنگره نمایندگان اسپانیا دیدار و گفت‌گو کرد.