پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

احتمال انتقال دروازه‌بان پرسپولیس به تیم هایدوک کرواسی

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
احتمال انتقال دروازه‌بان پرسپولیس به تیم هایدوک کرواسی

یک سایت کروات از احتمال انتقال «بوژیدار رادوشوویچ» دروازه‌بان پرسپولیس به تیم هایدوک خبر داد.

یک سایت کروات از احتمال انتقال «بوژیدار رادوشوویچ» دروازه‌بان پرسپولیس به تیم هایدوک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بوژیدار رادوشوویچ به دلیل عدم دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس، این تیم را ترک کرد و به کرواسی بازگشت. رادو تهدید کرده بود که در صورت عدم دریافت مبالغ مدنظرش از پرسپولیس، از این تیم ایرانی به فیفا شکایت می‌کند.

مدیران پرسپولیس اعلام کرده‌اند در صدد حل مشکل رادوشوویچ و بازگرداندن وی به ایران هستند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم بر بازگشت این دروازه بان و نیازش به او تاکید کرده بود.

این در حالی است که وب سایت slobodnadalmacija کرواسی اعلام کرد رادوشوویچ یکی از گزینه‌های احتمالی انتقال به تیم هایدوک است.

به نوشته این سایت، «لوور کالینیچ» دروازه بان هایدوک که به صورت قرضی از استون ویلا به این تیم منتقل شده، وضعیت مشخصی برای فصل بعد ندارد. به همین دلیل مدیران باشگاه هایدوک به دنبال یافتن دروازه بان جدید هستند.

اگر کالینیچ در هایدوک بماند، این تیم یک دروازه بان جدید می‌گیرد و اگر او جدا شود، هایدوک سراغ دو دروازه بان خواهد رفت.

این سایت در ادامه از «گربیچ» دروازه بان اتلتیکو مادرید، «کارلو لتیکا» دروازه بان سمپدوریا ایتالیا، «کریستین کالینا» دروازه بان لودوگرتس بلژیک، بوژیدار رادوشوویچ و نفراتی چون «ایوان فیلیپوویچ» و «جوزپ کوندریچ» به عنوان گزینه‌های مدنظر هایدوک برای پست دروازه یاد کرده است.