پنج‌شنبه 14 تیر 1403

احتمال محرومیت جود بلینگام به دلیل حرکت غیر ورزشی!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
احتمال محرومیت جود بلینگام به دلیل حرکت غیر ورزشی!

پس از به ثمر رساندن گل نجات‌بخش در دقیقه 5+90، ستاره جوان سه شیرها حرکتی غیر ورزشی انجام داد. حال تحقیقات یوفا در خصوص این رفتار جنجالی آغاز شده است.

یوفا، حرکت جنجالی جود بلینگام در بازی با اسلواکی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

جود بلینگام، هافبک جوان تیم ملی انگلیس، به دلیل رفتار غیر ورزشی در بازی مقابل اسلواکی در تیررس یوفا قرار دارد. این اقدام جنجالی پس از گلزنی دیرهنگام بلینگام در این دیدار که با نتیجه 2-1 به سود انگلیس به پایان رسید، صورت گرفت.

بازرس انضباطی یوفا ماموریت یافته تا احتمال «نقض قوانین اساسی رفتار شایسته» توسط این بازیکن را بررسی کند. هنوز جزئیات بیشتری از این تخلف احتمالی منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد شادی گل جود بلینگام پس از گلزنی، که به نوعی تحریک هواداران اسلواکی تلقی شده، مورد توجه یوفا قرار گرفته است. این احتمال وجود دارد که بلینگام دو بازی بعدی انگلیس در یورو 2024 (سوئیس و دیدار نیمه‌نهایی در صورت صعود) را به دلیل حرکت غیر ورزشی از دست بدهد.

در همین حال، اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) نیز به دلیل سوء رفتار هوادارانش در بازی با اسلواکی با اتهاماتی روبرو شده است. طبق گزارش یوفا، هواداران انگلیسی در جریان این دیدار مرتکب "عدم نظم یا انضباط" و روشن کردن مواد محترقه شده‌اند. FA موظف است در قبال این تخلفات پاسخگو باشد و ممکن است با جریمه‌هایی از سوی یوفا روبرو شود. این اتفاق بار دیگر بر اهمیت رعایت نظم و انضباط در فوتبال، چه از سوی بازیکنان و چه از سوی هواداران، تاکید می‌کند. یوفا به عنوان متولی برگزاری رقابت‌های فوتبال در اروپا، وظیفه دارد با هرگونه رفتار غیرورزشی به شدت برخورد کرده تا سلامت و احترام به این ورزش را حفظ کند.

از میان اخبار

خبر بد روزنامه مشهور اسپانیا برای پرسپولیس

تیم جدید وحدت هنانوف مشخص شد؛ ایرانی و صنعتی!

ادمیلسون جونیور بمب نقل و انتقالات پرسپولیس؟

پاتک بزرگ استقلال به پرسپولیس؛ اولین خرید رسمی شد