دوشنبه 28 خرداد 1403

احساس دوگانه سیتی گروپ در فینال آسیا / قهرمانی العین رئیس سیتی را به فکر انداخت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
احساس دوگانه سیتی گروپ در فینال آسیا / قهرمانی العین رئیس سیتی را به فکر انداخت!

قهرمانی العین امارات چندان مدیران باشگاه یوکوهامای ژاپن را ناراحت نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که یوکوهاما مارینوس ژاپن با شکست دادن اولسان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حضورش در فینال این رقابت‌ها را جشن گرفت، سران اماراتی گروپ سیتی که علاوه بر این تیم مالکیت تیم‌های زیادی را در سرتاسر فوتبال جهان دارند، از تقابل با یک تیم اماراتی چون العین بسیار خوشحال بودند.

آنهایی که تا اکنون در لیگ کشور خودشان برای مالکیت هیچ تیمی اقدام نکرده‌اند و نمایندگانشان در فوتبال آسیا ملبورن سیتی استرالیا، بمبئی سیتی هند و یوکوهاما ژاپن است، شانس خوبی برای افتخار آفرینی در این تورنمنت داشتند اما تیم‌های استرالیا و هند در مرحله گروهی حذف شدند و یوکوهاما که تا فینال مسابقات پیشروی کرد با کامبک عجیبی که دروازه برگشت مقابل العین تجربه کردند، جام قهرمانی را از دست دادند.

البته آنها هرگز ناراحت نیستند چرا که این یک فینال تمام اماراتی بود که با قهرمانی العین به پایان رسید! گروه سیتی در حال حاضر بزرگترین امپراتوری فوتبال جهان به حساب می‌آید، زیرا مالکیت حدود 13 باشگاه در سراسر جهان را برعهده دارد که البته برجسته‌ترین آنها منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس و دارنده عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است و قطعا آنها در ادامه راه برای موفقیت در قاره آسیا هم برنامه‌ریزی خواهند کرد تا با یکی از این سه تیم، در مقابل نمایندگان پهناورترین قاره جهان هم جشن قهرمانی برگزار کنند.