دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

احمد جنتی

احمد جنتی

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی روز 25 دی ماه 1379 خاطراتی از جلسه با محمود واعظی و میرزاده و انتقادات از عملکرد دولت خاتمی نوشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی روز 24 دی ماه 1379 خاطراتی از جلسه با مجمع تشخیص مصلحت نظام و محاکمه قتل‌های زنجیره‌ای نوشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اصلاح طلب با اشاره به مراسم سالگرد هاشمی‌رفسنجانی نوشت: همنشینی خاتمی و ناطق‌نوری و دیگر بزرگان و ریشه‌داران دو جناح سیاسی جمهوری‌اسلامی در مراسم سالگرد هاشمی، جز وجه نمادین و خاطره‌ای از روزهای زنده بودن سیاست در دهه 1370 به ذهن نمی‌آورد و راهی به پیش نمی‌گشاید.

وب‌گاه خبر آنلاین

انصاف نیوز نوشت: حقیقت پور دلیل غیبت علی لاریجانی در جمع میانه‌روها در سالگرد آیت الله هاشمی را مختصر کسالت او و سفرش به خارج از تهران اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مرتضی جوادی آملی گفت: آقای هاشمی اعتدال و میانه روی در همه امور را سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار داده و بر آن نیز اصرار داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی بیستم و دوم دی سال 79 نوشت: از ساعت ده صبح تا چهار بعد از ظهر، در کوشک کار کردم. عصر تا آخر شب در منزل کار کردم؛ خواندن بولتن‌ها و مطالعه تاریخ اسلام.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فعالیت‌های انتخاباتی از گمانه‌زنی‌ها و تحلیل‌ها تا انتقادات و بلاتکلیفی‌ها، روزبه‌روز فضای سیاسی کشور را رنگ و بوی انتخاباتی می‌دهد. در این میان، اصولگرایان در حال گام برداشتن در مسیر وحدت و اصلاح‌طلبان هم گلایه‌مند از احراز صلاحیت‌ها، در پی استراتژی انتخاباتی خود هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین خبر نوشت: محسن هاشمی گفت: من یادم است در زمانی که آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور شدند، آیت الله خامنه ای به ایشان گفتند بیایید من میخواهم نشان فتح یک که بالاترین نشان نظامی است را به شما بدهم. ایشان گفتند صبر کنید تا آزادگان برگردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت حسن روحانی بخشی از اظهارات رئیس جمهور سابق درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی را بازنشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران با اشاره مراسم هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: روزی روزگاری هاشمی رفسنجانی نماد قدرت در ایران بود و هر جا می‌رفت مقامات ریز و درشت برای دیدار با او یا درخواستی از او صف می‌بستند و نوبت می‌گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیر شورای نگهبان گفت: مردم بزرگ ایران و جوانان این سرزمین برخوردار از غیرت دینی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای نگهبان گفت: مردم بزرگ ایران و جوانان این سرزمین برخوردار از غیرت دینی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نام «هاشمی‌رفسنجانی» چنان با «جمهوری اسلامی» عجین است که تغییر پاره‌ای رویکردها و سیاست‌ها و بروز تنگناها در این 7 سال به غیبت او نسبت داده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه خبر آنلاین

صادق آملی لاریجانی با انتشار پیامی حمله تروریستی کرمان را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد.