چهارشنبه 18 مهر 1403

احیای ستاره کم‌فروغ النصر با پیولی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
احیای ستاره کم‌فروغ النصر با پیولی

یکی از نکات برجسته نتایج اخیر تیم فوتبال النصر عربستان پس از روی کار آمدن استفانو پیولی به عنوان سرمربی جدید، احیای یک ستاره گم شده بود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال النصر پس از شروع فصل جدید لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان خیلی زود دست به تغییر سرمربی‌اش زد و استفانو پیولی جایگزین لوئیس کاستروی پرتغالی شد. این تغییر، تحولات گسترده‌ای در تیم شهر ریاض به دنبال داشت و علاوه بر کسب پیروزی‌های متوالی، باعث احیای یک ستاره مشهور فوتبال جهان یعنی سادیو مانه شد.

راز پیروزی‌های پی‌در‌پی النصر از زبان پیولی

تیم فوتبال النصر ریاض با روی کار آمدن استفانو پیولی ایتالیایی شروع قدرتمندانه‌ای در لیگ حرفه‌ای عربستان داشت و با کسب 3 پیروزی متوالی برابر تیم‌های الاتفاق، الوحده و العروبه با 14 امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد. پیشرفت النصر در خط حمله با به ثمر رساندن 8 گل در 3 بازی مشهود بود و در هیچ‌کدام از این بازی‌ها دیگر مثل قبل النصر به رونالدو متکی نبود و بازیکنان متعدی گلزنی کردند.

بر اساس این گزارش؛ یکی از نکته‌های برجسته النصر پس از آمدن استفانو پیولی احیای یک ستاره بزرگ یعنی سادیو مانه بود. این مهاجم اکنون در بهترین سطح فنی خود پس از پیوستن به النصر در سال 2023 قرار دارد و زردها با این روند می‌توانند در چرخه قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان قرار بگیرند.

احیای ستاره کم‌فروغ النصر با پیولی 2