جمعه 28 اردیبهشت 1403

اختصاصی ورزش سه؛/ دست رد ایران به سرمربی ایتالیایی: راه بازه جاده دراز!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اختصاصی ورزش سه؛/ دست رد ایران به سرمربی ایتالیایی: راه بازه جاده دراز!

حضور روبرتو پیاتزا، سرمربی ایتالیایی هم در تیم ملی والیبال ایران منتفی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، حواشی انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران همچنان ادامه دارد و باید دید که بالاخره چه زمانی انتظارات به پایان می‌رسد و از سرمربی جدید تیم ملی رونمایی می‌شود.

بعد از جلسه هفته پیش کمیته فنی فدراسیون والیبال ایران، فدراسیون با روبرتو پیاتزا و مدیر برنامه او در ارتباط بود. مدیر برنامه های این سرمربی به فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که اگر قصد مذاکره دارید اعلام کنید و اگر نه از باشگاه لوبه پیشنهاد داریم. اما فدراسیون به آنها جواب منفی داد و به مدیر برنامه های پیاتزا اعلام کرد که فعلا برنامه ای برای مذاکره با این مربی ندارد و او می‌تواند با هر باشگاهی که دلش میخواهد مذاکره کند.

پس از این موضع گیری صریح فدراسیون والیبال روبرتو پیاتزا مذاکراتش با باشگاه لوبه ایتالیا که متوقف شده بود را دوباره آغاز کرد و دیشب تقریبا با این باشگاه به توافق رسید تا گزینه روبرتو پیاتزا نیز برای همیشه از گزینه های تیم ملی والیبال ایران حذف شود.

حالا باید دید فدراسیون والیبال ایران این بار با چه خواهد کرد، اتفاقاتی که درباره انتخاب تیم ملی والیبال ایران در این دو ماه افتاده، در تاریخ والیبال بی سابقه بوده است. وحید مرادی به همراه محمد رضا داورزنی راهی سوییس شده اند. شاید پس جلسه فدراسیون جهانی والیبال، از همان جا این بار مذاکرات مستقیمی با یکی از گزینه های هدایت تیم ملی والیبال ایران داشته باشند.