پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار به 8 خانه بهداشت از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار به 8 خانه بهداشت از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی

حسن براتی‌زاده از تخصیص اعتبار 50 میلیارد ریالی به هشت خانه بهداشت از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: با اختصاص این اعتبارات، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از خانه‌های بهداشت برج، شاه اجاقی، گزآباد، قزل قلعه بالا، سرخسوهاشم، هنامه و قسطی معاون خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن براتی‌زاده، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: خانه بهداشت روستای بیدک با متراژ 75 مترمربع با مشارکت دانشگاه و مجمع خیرین سلامت استان آغاز شده است، اما این پروژه به علت کمبود اعتبار در مرحله سفت‌کاری متوقف شده بود.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده، اعتبار جدید به میزان 2.5 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص یافت، گفت: با هماهنگی مجمع خیران و نظارت دفتر فنی دانشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد تسریع در روند اجرای پروژه و بهره برداری آن باشیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این بازدید توصیه‌های لازم‌الاجرا در راستای مرتفع شدن موانع و مشکلات موجود ارائه داد تا با تحقق این امر، شرایط مساعد برای تسریع در روند اجرایی پروژه فراهم شود.

براتی‌زاده همچنین از تخصیص اعتبار 50 میلیارد ریالی به هشت خانه بهداشت از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی خبر داد و افزود: با اختصاص این اعتبارات، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از خانه‌های بهداشت برج، شاه اجاقی، گزآباد، قزل قلعه بالا، سرخسوهاشم، هنامه و قسطی معاون خواهیم بود.

انتهای پیام /