شنبه 14 مهر 1403

اختصاص23 میلیارد تومان به راه‌های روستایی الیگودرز

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اختصاص23 میلیارد تومان به راه‌های روستایی الیگودرز

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: 23 میلیارد تومان برای بازسازی و راهسازی در جاده های روستایی الیگودرز اختصاص یافت.

عباس شرفی روز دوشنبه در نشست فرماندار الیگودرز و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: مشکلات حوزه راه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت که نیمی از این محورهای روستایی نیاز به مرمت و بازسازی دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال 110 کیلومتر راه دسترسی در این شهرستان احداث، آسفالت، زیرسازی و روکش می شود گفت: برای اجرای این طرح ها که تا مهرماه تکمیل خواهد شد بیش از 23 میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود. وی همچنین از اجرا و نصب روشنایی به طول 6 کیلومتر در محور کمربندی جنوبی و ورودی های این شهرستان خبرداد.

شرفی تصریح کرد: عملیات ترانشه برداری از مسیر جاده دهستان فرسش و برخی مسیرهای بخش زلقی در حال انجام است که پس از این مرحله، محور دهستان فرسش روکش آسفالت خواهد شد.

فرماندار الیگودرز نیز وضعیت راههای این شهرستان را نامناسب بیان کرد و گفت: این منطقه به دلیل شرایط آب و هوایی زمان بسیار کوتاهی برای اجرای پروژه های عمرانی بخصوص در حوزه راه دارد.

حمید کشکولی خواستار انجام تعهدات راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای در این شهرستان شد و افزود: دستگاههای مربوطه هرچه سریعتر باید اقدامات لازم را برای آغاز فعالیت های راه سازی باتوجه به شرایط نامناسب راهها بخصوص در حوزه راه روستایی در این منطقه انجام دهند.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*