شنبه 31 شهریور 1403

اختلاف 3 ساله وحید امیری و دو مهره حسینی!(عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اختلاف 3 ساله وحید امیری و دو مهره حسینی!(عکس)

دو بازیکن ثابت آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس زیر 20 سال سن داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در ترکیب 11 نفره آلومینیوم مقابل پرسپولیس فقط دو بازیکن بالای 30 سال داشت، ولی نکته جالب توجه‌تر، استفاده از دو مهره و سهمیه جوانان در فهرست نفرات تیمش برابر سرخ پوشان بود که نمایش درخشانی هم ارائه دادند.

محمد خلیفه، دروازه‌بان آلومینیوم که مثل تمام بازی‌های این فصل در ترکیب این تیم حضور داشت و مقابل پرسپولیس و باشگاه سابقش قرار گرفت و نمایش خوبی ارائه داد، یکی از مهره‌های کم سن و سالی است که سیدمجتبی حسینی به او اعتماد کرده و دیروز هم علی‌رغم دریافت دو گل، عملکرد موثری داشت.

این گلر که فصل قبل در سن 19 سالگی توانست تجربه بازی در لیگ برتر را به دست بیاورد و سه بار برای آلومینیوم اراک به میدان رفت، در تقابل با پرسپولیس یکی از بهترین‌های تیمش بود که یک پنالتی زودهنگام و یک اشتباه هم‌تیمی‌اش موجب شد تا نتواند سومین کلین‌شیت فصل را به ثبت برساند.

بهرام گودرزی، وینگ‌بک چپ آلومینیوم هم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته در 18 سالگی تبدیل به مهره ثابت تیمش شد، دیگر بازیکن ثابت مجتبی حسینی مقابل پرسپولیس بود که مثل تمام مسابقات این فصل در ترکیب دیده شد و او هم نمایش کم‌اشتباهی ارائه داد.

خلیفه و گودرزی در شرایطی مقابل پرسپولیس فیکس بودند که سن و سال آنها روی هم، فقط سه سال بیشتر از وحید امیری، ستاره چپ‌پای سرخ پوشان است، ولی مجتبی حسینی حاضر شده این ریسک را بپذیرد و مثل یک دهه اخیر، باز هم بازیکنان مستعد به فوتبال معرفی کند.

اختلاف 3 ساله وحید امیری و دو مهره حسینی!(عکس) 2
اختلاف 3 ساله وحید امیری و دو مهره حسینی!(عکس) 3