چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اخذ گرنت بنیاد ملی علم ایران از سوی استاد دانشگاه تربیت مدرس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اخذ گرنت بنیاد ملی علم ایران از سوی استاد دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدعباس شجاع‌الساداتی، استاد ممتاز دانشگاه و عضو هیات علمی گروه بیوتکنولوژی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تربیت مدرس، موفق به اخذ گرنت «خوشه‌پژوهشی چندتخصصی» از بنیاد ملی علم ایران از بین حدود 50 طرح پیشنهادی از سراسر کشور شد. این خوشه‌پژوهشی از ابتدای سال 1403 به‌سرپرستی وی و دانشگاه تربیت مدرس به‌عنوان دانشگاه اصلی و با همکاری سه عضو هیات علمی...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدعباس شجاع‌الساداتی، استاد ممتاز دانشگاه و عضو هیات علمی گروه بیوتکنولوژی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تربیت مدرس، موفق به اخذ گرنت «خوشه‌پژوهشی چندتخصصی» از بنیاد ملی علم ایران از بین حدود 50 طرح پیشنهادی از سراسر کشور شد. این خوشه‌پژوهشی از ابتدای سال 1403 به‌سرپرستی وی و دانشگاه تربیت مدرس به‌عنوان دانشگاه اصلی و با همکاری سه عضو هیات علمی از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی تهران، شهیدبهشتی و کاشان و یک همکار از دانشگاه تربیت‌مدرس به مدت سه سال با موضوع «نانوحامل‌های زیست‌سازگار جدید» فعالیت خواهد کرد. در قالب این خوشه پژوهشی چندتخصصی، 5 نفر دانشجوی دکتری، 10 نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و یک محقق پسادکتری مشغول به فعالیت خواهند شد.

ارائه دو محصول فناورانه، ثبت پتنت بین‌المللی و چاپ مقالات پژوهشی با کیفیت بالا از تعهدات این گرنت است. گفتنی است، بنیاد ملی علم ایران در راستای حمایت از پژوهش‌های بین‌رشته‌ای و چندرشته‌ای برای حل مسائل و پاسخ به نیاز‌های کشور و همچنین پرداختن به پژوهش‌های تحول‌آفرین و فرصت‌ساز، از تشکیل خوشه‌های پژوهشی چند تخصصی با محوریت اساتید برجسته کشور حمایت می‌نماید.