سه‌شنبه 17 مهر 1403

اخراج مدیران برای ایلان ماسک هزینه‌بر شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اخراج مدیران برای ایلان ماسک هزینه‌بر شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، ایلان ماسک مالک ایکس (توییتر سابق) توسط یک قاضی به پرداخت 1.1 میلیون دلار غرامت به مدیران سابق توییتر محکوم شده است.

ماسک از زمان تسلط بر ایکس با چندین پرونده قضایی مواجه شده است. این موارد شامل شکایت‌های ناشی از عدم پرداخت این شرکت به فروشندگان و تاخیر در پرداخت اجاره محل‌های اداری آن و همچنین شکایت کارکنان سابق توییتر به اتهام اخراج آنها بدون اطلاع قبلی است.

بلومبرگ گزارش داد، ایکس باید 1.1 میلیون دلار هزینه‌های قانونی مرتبط با تحقیقات پلتفرم را در طول تصاحب ماسک در سال 2022 بپردازد.

ماسک پس از خرید پلتفرم در نوامبر سال گذشته (آبان - آذر)، مدیر ارشد سیاستگذاری توییتر و تعدادی دیگر از مدیران را اخراج کرد. در این پرونده ادعا شده بود که توییتربا پرداخت نکردن حقوق به کارکنان سابق، قراردادها و قوانین را نقض کرده است.

این شرکت همچنین به دلیل تغییر نام تجاری خود به ایکس توسط یک آژانس تبلیغاتی هم نام خود مورد شکایت قرار گرفته است و این شرکت گفته که نام جدید پلتفرم رسانه های اجتماعی به دلیل رقابت ناعادلانه و نقض علائم تجاری و خدمات قوانین رایج فلوریدا را نقض می کند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید ایلان ماسک توییتر اخراج توییتر جریمه توییتر این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است