پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

وب‌گاه عرشه آنلاین

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ در دنیای امروز جایگاه و امکاناتی وجود دارد که فقط با پول می توان خرید، مانند عضویت در باشگاه 100 میلیارد دلاری جهان؛ امکانی که تنها در صورت داشتن ثروتی چند میلیارد...

وب‌گاه خبر آنلاین

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم

شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسلا ناوگان تاکسی‌های اینترنتی خود را به‌زودی راه‌اندازی خواهد کرد و همه می‌تواند خودرو تسلا خود را به این سرویس اضافه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنتاگون راجع به حمله زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به شهر رفح واقع در جنوب غزه هم اعلام کرد واشنگتن در حال حاضر در جریان هیچ طرح قابل اجرایی در رفح نیست و در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ در رفح وجود ندارد.

وب‌گاه فرارو

به‌تازگی دادگاهی در استرالیا به شبکه اجتماعی ایکس تحت مالکیت «ایلان ماسک» دستور داد تا ویدیو‌های حمله هفته گذشته در سیدنی را حذف کند. ایلان ماسک نیز دولت این کشور را به سانسور متهم کرد. به‌دنبال این اتفاقات، نخست‌وزیر استرالیا، ایلان ماسک را یک «میلیاردر متکبر» نامید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس آمریکا 45 دانشجوی حامی فلسطین را در دانشگاه ییل بازداشت کرده است.

وب‌گاه گسترش

بعد از کاهش قیمت‌های ایالات‌متحده، تسلا قیمت‌ها را در چین، آلمان و سراسر جهان کاهش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تسلا پس از کاهش قیمت‌های ایالات‌متحده، قیمت‌ها را در چین، آلمان و سراسر جهان کاهش داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر بیش از 3000 ماهواره استارلینک در مدار هستند و اسپیس ایکس به اضافه کردن حداقل هزار ماهواره دیگر تحت مجوز فعلی کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده ادامه خواهد داد. استارلینک یک منظومه ماهواره‌ای است که از سوی شرکت اسپِیس‌اِکس برای فراهم کردن اینترنت ماهواره‌ای شکل گرفته است. این صورت فلکی از هزاران ماهواره کوچک در مدار پایینی زمین تشکیل‌شده است که در ترکیب با فرستنده و گیرنده‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس‌ایکس، ویدیویی از یک نوازنده پیانو ایرانی به نام «یاسین شفیعی» در صفحه ایکس خود منتشر کرده است ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس‌ایکس، ویدیویی از یک نوازنده پیانو ایرانی به نام «یاسین شفیعی» در صفحه ایکس خود منتشر کرده است که در این ویدیو، شاهد ترکیب نواختن پیانو و پرتاب بزرگ‌ترین راکت تاریخ، استارشیپ هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس‌ایکس، ویدیویی از یک نوازنده پیانو ایرانی به نام «یاسین شفیعی» در صفحه ایکس خود منتشر کرده است که در این ویدیو، شاهد ترکیب نواختن پیانو و پرتاب بزرگ‌ترین راکت تاریخ، استارشیپ هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت خودروسازی تسلا قیمت پرفروش‌ترین مدل Y، مدل X و مدل S خود را پس از فروش ناامیدکننده سه ماهه اول و افزایش موجودی، در ایالات‌متحده و چین کاهش داد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به توضیح زاکربرگ این دستگاه‌ها بر خلاف تراشه مغزی شرکت نورالینک (Neuralink) متعلق به ایلان ماسک چیزی نیستند که نیاز به کاشته شدن در مغز شما داشته باشد، بلکه چیزی قابل پوشیدن روی مچ دست است که می‌تواند سیگنال‌های عصبی را که مغز شما از طریق اعصاب به دست شما می‌فرستد، بخواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لی جون، مدیرعامل شرکت چینی شیائومی اظهار کرد: فروش اولین خودروی برقی سازنده گوشی‌های هوشمند چینی سه تا پنج برابر بیشتر از حد انتظار بوده است زیرا این شرکت تحویل نسخه‌های استاندارد به اصطلاح SU7 را زودتر از موعد مقرر به خریداران آغاز کرده است.