دوشنبه 23 مهر 1403

اخراج و باخت؛ تاوان تقلید شادی بعد از گل «هالند»

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اخراج و باخت؛ تاوان تقلید شادی بعد از گل «هالند»

تهران - ایرنا - دروازه‌بان باشگاه لیگ دسته اولی در اروگوئه به دلیل تقلید از خوشحالی بعد از گل «ارلینگ هالند» از بازی اخراج شد و در نتیجه تیم حریف در زمان‌های تلف شده بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی عوض کرد.

«واشنگتن آگوئره» گلر تیم دسته اولی «چرو لارگو» اروگوئه در نیمه نخست بازی مقابل ناسیونال به دلیل تقلید از خوشحالی بعد از گل هالند به سبک چهارزانو نشسته هالند پس از گلزنی به پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، با کارت زرد داور جریمه شد.

آگوئره که بیشتر دوران فوتبالی خود را در باشگاه پنارول یعنی حریف سنتی ناسیونال اروگوئه سپری کرده است، در دقایق پایانی دیدار به دلیل خطا روی بازیکن حریف کارت زرد دوم را دریافت کرد و در ادامه یک پنالتی به سود حریف اعلام شد.

از آنجایی که تیم لارگو هر سه تعویض خود را انجام داده بود، یکی از مدافعان تیم دستکش دروازه‌بانی را به دست کرد و برای مهار پنالتی درون چارچوب ایستاد. میزبان در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده پنالتی را تبدیل به گل کرد و در ثانیه‌های واپسین نیز بازی را به تساوی 2 بر 2 کشاند.

این نخستین باری نبود که آگوئره از این کارهای عجیب و غریب انجام می‌دهد؛ او در دیدار رفت لارگو برابر پالستینو شیلی در دور دوم جام لیبرتادورس که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید، اخراج شد؛ تیم اروگوئه‌ای بدون وی در بازی برگشت با نتیجه پنج بر یک شکست خورد و حذف شد.

*س_برچسب‌ها_س*
اخراج و باخت؛ تاوان تقلید شادی بعد از گل «هالند» 2