یک‌شنبه 15 مهر 1403

اداره بنادرچابهار برای جهش تولیدات با صاحبان صنایع دریایی تعامل سازنده دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اداره بنادرچابهار برای جهش تولیدات با صاحبان صنایع دریایی تعامل سازنده دارد

چابهار - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: این یگان در راستای نظارت عالیه سازمان بنادر و به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سواحل ضمن بازدید از نوار ساحلی و اسکله‌های صیادی استان، همواره با صاحبان صنایع دریایی در رسیدن به هدف بزرگ رونق و جهش تولید تعامل سازنده دارد.

محافظ سوم سهراب طیبی روزیکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گشت اختصاصی از نوار ساحلی استان به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل و در راستای بند 22 ماده 3 آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی انجام می شود.

وی بیان کرد: به عنوان نمونه در 2 روز گذشته از نوار ساحلی استان سیستان و بلوچستان، سازه های اسکله و عملیات لایروبی اسکله صیادی رمین، اسکله مردمی گیشاب، پروژه سه هزار هکتاری گلخانه گیشاب، نوار ساحلی شرق، اسکله مردمی رودیک، اسکله‌های صیادی بریس - پسابندر و موج شکن مردمی گواتر بازدید بعمل آمد.

وی گفت: همچنین اسکله صیادی و اسکله ساماندهی قایق ها در کنارک، اسکله صیادی تنگ جدید و قدیم، موج شکن مردمی گوردیم و کارگاه های لنج سازی مورد بازدید قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش آگاهی عمومی در ارتباط با حق مالکیتی و نظارت عالیه سازمان بنادر و دریانوردی بر سواحل، بنادر و سازه های دریایی؛ با رویکرد تعاملی سازنده نسبت به راهنمایی و اطلاع رسانی به صاحبان صنایع دریایی اقدامات لازم انجام گرفت.

*س_برچسب‌ها_س*