پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان بنادر و دریانوردی اعلام‌کرد: فروردین‌ماه امسال، معادل 2 میلیون و 190 هزار و 264 تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شد که حاکی از رشد 61 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در فروردین ماه امسال 17.5 میلیون تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واکاوی آمارهای وزارت راه و شهرسازی حاکی است عملیات تخلیه و بارگیری بنادر تجاری کشور در سال 1402 به میزان 158 میلیون تن بود که در مقایسه با سال 1401 (152 میلیون تن)، چهار درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بندری سازمان بناد رو دریانوردی گفت: طی یک ماه گذشته 199 هزار و 962 TEU مجموع عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر کشور انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 9 درصدی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در فروردین ماه امسال 17.5 میلیون تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در فروردین ماه امسال، معادل 17 میلیون و 514 هزار و 798 تن بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری سی و پنجمین کنگره جهانی انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی (PIANC World Congress 2024) در آفریقای جنوبی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: علاوه بر تشدید نظارت بر موج شکن‌ها تمامی سواحل و بنادر کشور ساماندهی شده و به پیشرفت 94 درصد رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مصوبات راهبردی این کارگروه در توسعه پایدار و مدیریت هماهنگ در ساماندهی مناطق ساحلی کشور، موجب پیشرفت 94 درصدی امور در این حوزه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: 513 هزار و 803 نفرسفر دریایی از 18 تا 24 فروردین انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در سال گذشته حدود 158 میلیون تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره تواقف نامه‌های بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خط مسافری دریایی بین ایران و عراق ظرف دو ماه آینده با اولویت دو بندر خرمشهر و بصره راه اندازی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌فیلمی از «آرش اشتری» کارشناس مسئول مجتمع بندری امام خمینی که دو میلیون دلار، به عبارتی حدود 108 میلیارد تومان اختلاس کرد، منتشر شده است. فیلمی از «آرش اشتری» کارشناس مسئول مجتمع بندری امام خمینی که دو میلیون دلار، به عبارتی حدود 108 میلیارد تومان اختلاس کرد، منتشر شده است. بر اساس توضیحات جدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، «آرش اشتری» کارشناس دفترداری مجتمع بندری امام به عنوان...

وب‌گاه گسترش

با توجه به توضیحات جدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، خانم "آ. ش" که به دلیل محدودیت‌های موجود نمی‌توان نام کامل او را اعلام کرد، همسر متهم اصلی در پرونده اختلاس 2 میلیون دلاری در بندر امام خمینی است. نقش او در شکل‌گیری این اختلاس مورد بررسی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پای همسر آرش اشتری هم در اختلاس بندر امام خمینی باز شد. پای همسر آرش اشتری هم در اختلاس بندر امام خمینی باز شد. به گزارش عرشه آنلاین، درباره همسر متهم این پرونده یعنی خانم «آ. ش» (باز هم به دلیل محدودیت‌های موجود قادر به اعلام نام کامل وی نیستیم) چه اطلاعاتی وجود دارد و نقش وی در شکل‌گیری این اختلاس چیست؟