سه‌شنبه 3 مهر 1403

ادامه ستاره‌فروشی در پاریس: نیمار آخری نبود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادامه ستاره‌فروشی در پاریس: نیمار آخری نبود!

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تکلیف جدایی چند بازیکن مطرح دیگر را مشخص کند.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پیش از پایان فصل 23-2022 اعلام کرده بود که قصد تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن را ندارد. او به عنوان اولین ستاره جدا شده پاریسی‌ها در تابستان راهی اینترمیامی شد و در ادامه جدایی چهره های سرشناس دیگر PSG از جمله سرخیو راموس را شاهد بودیم و کیلیان امباپه هم با توجه به دعوای شدیدش با باشگاه جایی در تیم لوئیز انریکه ندارد.

انتقال 160 میلیون یورویی نیمار به الهلال عربستان نیز شب گذشته نهایی شد تا این ستاره برزیلی نیز رسما به جمع جدا شدگان بزرگ پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود.

مائورو ایکاردی، لئاندرو پاردس، عبدو دیالو از دیگر بازیکنانی هستند که پاریس را ترک کرده اند اما در میان هیاهوی مربوط به اخبار مسی، نیمار و امباپه خیلی به آنها توجهی نشده است. به گزارش اکیپ، با این وجود باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد چند چهره شاخص دیگر را تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به لیست خروجی های خود اضافه کند.

نشریه فرانسوی اکیپ به نقل از منابع نزدیک به باشگاه PSG کیلور ناواس، دروازه بان باتجربه پاریس که در بازگشت از ناتینگهام فارست با استقبال گرمی از سوی انریکه مواجه نشده تا پیش از بسته شدن پنجره به باشگاه جدیدی ملحق می شود و مارکو وراتی نیز در صورت داشتن پیشنهاد مالی مناسب خروجی بعدی مدافع عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه خواهد بود.

ادامه ستاره‌فروشی در پاریس: نیمار آخری نبود! 2