چهارشنبه 3 تیر 1405

ادامه محدودیت تردد خودرو‌ها به مازندران تا 17 خردادماه /600 خودرو با پلاک غیربومی جریمه شدند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ادامه محدودیت تردد خودرو‌ها به مازندران تا 17 خردادماه /600 خودرو با پلاک غیربومی جریمه شدند

هادی عبادی گفت: محدودیت تردد خودرو‌ها به مازندران در 6 محور اصلی ورودی به مازندران تا ظهر روز دوشنبه 17 خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی عبادی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، به رانندگانی که قصد ورود به استان مازندران را دارند هشدار داد تمامی ورودی های استان به روی خودروهای با پلاک غیر بومی بسته و علاوه بر حضور ماموران پلیس راه همه دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نیز فعال است. وی افزود: دوربین‌ها و ماموران پلیس مستقر در جاده‌ها با صاحبان خودروهای با پلاک‌های غیر بومی که هیچ گونه مجوز ترددی از فرمانداری‌ها یا پلیس راهور ندارند اعمال قانون می کنند. سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد‌ها امروز پنج شنبه 13 خرداد در مقایسه با روز‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته است، گفت: صاحبان 504 دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی که قصد سفر به مازندران را داشته به صورت دستی اعمال قانون و 112 خودرو نیز به مبدا باز گردانده شدند. عبادی ادامه داد: محدودیت تردد خودرو‌ها به مازندران در 6 محور اصلی ورودی به مازندران و 57 نقطه تا ظهر روز دوشنبه 17 خرداد ماه ادامه خواهد داشت. وی در خصوص تردد خودروهای با پلاک بومی در بین شهرهای استان گفت: رانندگان خودروهای ساکن در شهرهای نارنجی نمی توانند وارد شهرهای نارنجی شوند. سرپرست پلیس راه مازندران افزود: تردد خودروهای با پلاک بومی در شهرهای زرد استان منعی ندارد. عبادی گفت: ممنوعیت تردد شبانه در شهر‌های نارنجی استان از ساعت 22تا3 صبح همچنان برقرار است و با متخلفان برخورد می‌شود. انتهای پیام /