چهارشنبه 13 تیر 1403

ادای احترام مجلس هند به شهید آیت‌الله رئیسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ادای احترام مجلس هند به شهید آیت‌الله رئیسی

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

منظور پس از ثبت نام در انتخابات و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پا به عرصه انتخابت می‌گذارم تا حافظ میراث و سنت شهید رئیسی که دولت تراز انقلاب را تشکیل داده بود باشم.

وی ادامه داد: در سنت وی دیوار تحریم فرو میریزد، در این سنت فرهنگ در اربعین، هنر در مشارکت مردم و امنیت در اقتدار جلوه می‌کند.

وی افزود: در این سنت اقتصاد ایران رونق میگیرید و 3 سال رشد اقتصادی بالای 5 درصد را تجربه می‌شود. شروع کسب و کار‌های جدید برای مردم تشکیل می‌شود. در سنت رئیسی نیرو‌های مسلح قدرتمندانه عملیات وعده صادق را انجام می‌دهند.

منظور افزود: سنت دولت شهید رئیسی اخلاق مداری و عدالت محوری و خدمت جهادی، فتح قله‌های پیشرفت تا رسیدن به قله شهادت است.

وی تاکید کرد: این گفتمان وحدت ملی و دیپلماسی قدرت و عزت و ترکیب میدان و دیپلماسی و آرمان گرایی انقالبی و واقع گرایی است. این گفتمان پایانی بر شیشه‌های دودی و گروگان دادن اقتصاد به دست بیگانگان است.

کاندید نامزدی ریاست جمهوری گفت: در این گفتمان متن فدای حاشیه نمی‌شود و با فعال سازی استعداد‌های معنوی و مادی و منابع متنوع رشد و بالندگی محقق می‌شود. در این گفتمان دولت میدان ساز است و از کنار چاله‌ها می گذرد و با تدبیر و عقلانیت به مصاف مشکلات می‌شود.

اینجانب به استناد به کارنامه 30 ساله خود در دستگاه های اجرای مختلف و سوابق علمی امیدوارم پیدا کنم با کسب اعتماد شما مسیر طی شده در دولت شهید رئیسی را درجهت بهبود اقتصاد و رفع ناترازی‌ها و ابر چالش‌های موجود و تقویت تراز تجاری و با تکیه با مزای حاضر در کشور ادامه دهیم. ماموریت من در دولت تداوم خدمت، عملیاتی کردن هدف های رئیس جمهور شهید خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت