سه‌شنبه 10 مهر 1403

ادعای احمدی نژاد درباره مامور موساد در ایران!

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ادعای احمدی نژاد درباره مامور موساد در ایران!

احمدی نژاد درباره مامور موساد در ایران! ادعای جالبی دارد محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین ایران، در مصاحبه‌ای با سی ان ان ترک درباره عوامل رژیم اسرائیل در ایران ادعا کرد: «در کشور ما دپارتمان ضد - اسرائیلی راه‌اندازی شد و بعد از مدتی معلوم شد که رهبر آن مامور موساد بوده است!» این بخش از مصاحبه احمدی نژاد و ادعاهایی که مطرح کرده را می‌بینید و می‌شنوید.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین ایران، در مصاحبه‌ای با سی ان ان ترک درباره عوامل رژیم اسرائیل در ایران ادعا کرد: «در کشور ما دپارتمان ضد - اسرائیلی راه‌اندازی شد و بعد از مدتی معلوم شد که رهبر آن مامور موساد بوده است!» این بخش از مصاحبه احمدی نژاد و ادعاهایی که مطرح کرده را می‌بینید و می‌شنوید.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری سابق ایران در بخشی از گفتگو با شبکه «سی‌ان‌ان ترک» از نفوذ ماموران موساد در ایران پرده برداشت و مدعی شد: «در کشور ما اداره ضد اسرائیلی راه‌اندازی شد و بعد از مدتی معلوم شد که رئیس آن مامور موساد بوده است». به گزارش سی‌ان‌ان ترک، او گفت که اسرائیل در بالاترین سطوح دولت، به‌ویژه در بخش‌های اطلاعاتی و امنیتی نفوذ دارد و توانسته است عملیات پیچیده انجام دهد. احمدی نژاد در این زمینه به سرقت اسناد هسته‌ای از مراکز مهم هسته‌ای اشاره کرد.

*زمان و مکان این گفتگو مشخص نیست.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

ادعای احمدی نژاد درباره مامور موساد در ایران! 2