شنبه 7 مهر 1403

ادعای جالب پپ: همه تیم‌ها از سیتی نفرت دارند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای جالب پپ: همه تیم‌ها از سیتی نفرت دارند!

پپ گواردیولا معتقد است که همه تیم‌ها در انگلیس منتظر فرصتی برای شکست خوردن منچسترسیتی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در چند فصل اخیر قهرمان بلامنازع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بوده و عملکرد درخشانی که در این مسابقات به نمایش گذاشته باعث شده است که رکوردهای بسیاری را به نام خودش ثبت کند و فصل گذشته هم برای چهارمین بار متوالی جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

نمایش قدرتمندانه شاگردان پپ گواردیولا باعث شده است که بسیاری از تیم‌های بزرگ حاضر در فوتبال انگلیس برای شکست دادن آنها مصمم باشند و همین موضوع حواشی زیادی را در دیدارهای مختلف برای آنها به همراه داشته است که یک نمونه از آنها در جریان بازی هفته گذشته این تیم برابر آرسنال رخ داد.

با این حال به نظر می‌رسد که گواردیولا مشکلی از این بابت ندارد و شاید حتی به نوعی از این وضعیت لذت می‌برد. او در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:«هیچ تیمی در انگلیس نیست که بیشتر از ما به دنبال باختن و شکست خوردنش باشند. ما این نفرت را حس می‌کنیم و آن را بو می‌کشیم. دوباره سیتی! آنها ما را دوست ندارند، اصلا! اما مشکلی نیست. بزنید برویم! بیایید امتحان کنیم!»

سیتی در رقابت‌های این هفته لیگ برتر انگلیس باید روز شنبه در ورزشگاه خانگی نیوکسل روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند سه امتیاز این بازی را از آن خود کند تا همچنان در صدر جدول بماند.