دوشنبه 30 مهر 1403

ادعای جنجالی مدیر ورزشی سویا / مربی ما در یک‌میلی‌متری نیمکت بارسا بود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای جنجالی مدیر ورزشی سویا / مربی ما در یک‌میلی‌متری نیمکت بارسا بود!

امروز فاش شد گارسیا پیمینتا، سرمربی جدید سویا، قبل از هانسی فلیک در یک قدمی استخدام به عنوان سرمربی جدید بارسلونا بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه منصوب شدن گارسیا پیمینتا به عنوان سرمربی جدید سویا با انتقادهایی از طرف هواداران این تیم روبرو شده ولی ویکتور اورتا، مدیر ورزشی باشگاه، از تصمیم خود برای استخدام او دفاع کرد و ادعای جالبی مطرح کرد.

مدیر ورزشی سویا گفت که پیمینتا قبل از رسمی شدن منصوب شدن هانسی فلیک به عنوان جانشین ژاوی، در یک قدمی نشستن روی نیمکت بارسا قرار داشته است. او حتی گفت فاصله پیمینتا با نیمکت بارسلونا تنها یک میلی‌متر بوده هاست.

ویکتور اورتا در این باره گفت:" من بی‌صبرانه منتظر شروع به کار پیمینتا هستم. باور کنید جدی می‌گویم. ما بهترین مربی را برای شرایط فعلی سویا پیدا کردیم. کل هیئت مدیره از تصمیم ما برای استخدام پیمینتا حمایت کرد. من به حرفهایی که می‌زنند و انتقاده درباره اینکه پول نیست و امکانات نیست توجه نمی‌کنم. من و ما عاشق این باشگاهیم و قدم به قدم جلو می‌رویم تا سویا را به اوج برگردانیم".

مدیر ورزشی سویا سپس درباره پیمینتا ادعای جنجالی‌اش را مطرح کرد و گفت:" گارسیا پیمینتا فقط یک میلی‌متر با نشستن روی نیمکت تیم اول بارسا فاصله داشت و حالا روی نیمکت سویا نشسته است. او به نظر من در بهترین روزهای دوران مربی‌گری‌اش قرار دارد و از همیشه بیشتر انرژی و دانش دارد".

ادعای جنجالی مدیر ورزشی سویا / مربی ما در یک‌میلی‌متری نیمکت بارسا بود! 2