دوشنبه 28 خرداد 1403

ادعای جیمی کاراگر / شاید بلینگام توپ طلا ببرد ولی فودن از او بهتر است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای جیمی کاراگر / شاید بلینگام توپ طلا ببرد ولی فودن از او بهتر است!

جیمی کاراگر معتقد است فیل فودن بااستعداترین بازیکن فوتبال انگلیس و در سطحی بالاتر از جود بلینگام است.

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس با تعداد زیادی بازیکنان مستعد و ستاره به یورو 2024 می رسد. این بار گرت ساوتگیت با بازیکنان بزرگی چون هری کین، فودن، بلینگام، پالمر، ساکا و دیگران مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

این روزها در انگلیس بحثی در مورد مقایسه بلینگام و فودن وجود دارد و اینکه کدام یک بازیکن بهتری است. ار نظر جیمی کاراگر، بازیکن سابق لیورپول با 38 بازی ملی، فودن در سطح بالاتری قرار دارد.

او در این رابطه به تلگراف گفت: «جود بلینگام به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان، به عنوان یک برنده احتمالی توپ طلا و به عنوان بازیکنی که هواداران معتقدند ساوت گیت باید بر اساس او تیمش را بسازد، به یورو می آید. بلینگام یک پدیده است، اما برای من فودن ذاتاً با استعدادترین فوتبالیست انگلیس است.»

کاراگر ادامه داد: «من می دانم که برخی این را به عنوان یک نظر مغرضانه تفسیر می کنند، اما اینطور نیست. شما می توانید آهنگ های جان لنون را به آهنگ های پل مک کارتنی (دو خواننده گروه بیتلز) ترجیح دهید و همچنان استعداد هر دو را تحسین کنید. فودن و بلینگام ویژگی های متفاوتی دارند. جود از سنت هافبک های چند بعدی پیروی می کند. از نظر تاکتیکی، او بازیکنی فوق العاده است اما من مطمئن نیستم که انگلیس تا به حال بازیکنی شبیه فودن داشته است. فیل با بازیکنان اسپانیایی یا پرتغالی خصوصیات مشترک دارد. هر بار که اولین لمس توپ او را می‌بینم و کنترل توپ و حرکت او در فضاهای کوچک، زیدان و اینیستا به ذهنم خطور می‌کنند.»

ادعای جیمی کاراگر / شاید بلینگام توپ طلا ببرد ولی فودن از او بهتر است! 2
ادعای جیمی کاراگر / شاید بلینگام توپ طلا ببرد ولی فودن از او بهتر است! 3