یک‌شنبه 1 مهر 1403

ادعای موندودپورتیوو / بازیکن مازاد ژاوی در راه لیگ عربستان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای موندودپورتیوو / بازیکن مازاد ژاوی در راه لیگ عربستان

کلمنت لنگله که پیشنهاد خوبی از اروپا ندارد و در ایده های ژاوی هم نیست، پیشنهادات خود از عربستان را بررسی می کند.

به گزارش "ورزش سه"، زمان برای کلمنت لنگله در حال اتمام است. او که فصل قبل قرضی در تاتنهام بود و به بارسا برگشته، یک هفته مانده به پایان بازار تابستانی انتقالات، می داند که در برنامه های ژاوی نیست و بررسی گزینه های جدایی خود را سرعت داده اما بر خلاف چند هفته پیش، احتمال ادامه حضور او در یکی از لیگ های بزرگ اروپایی در حال رنگ باختن است. او اکنون در را برای بازی در لیگ فوتبال عربستان سعودی نمی بندد.

باشگاه هایی از لیگ برتر، لیگ یک و سری آ علاقه مند به لنگله هستند، اما هیچ کدام تا کنون نتوانسته اند با دستمزد بالای 16 میلیونی او کنار بیایند، مبلغی که پرداختش از توان خود باشگاه بارسلونا نیز خارج شده است. او قرار بود راهی تاتنهام شود ولی مذاکرات به بن بست خورد. لنگله حالا پیشنهادات خود از عربستان را بررسی می کند.

این به نفع لنگله است که بازار عربستان تا 20 سپتامبر ادامه داشته دارد (دو هفته بعد از اروپا)، یعنی زمان کافی برای یافتن مقصد خواهد داشت. چندی پیش، النصر علاقه خود را نشان داد و در آن مقطع صحبت از پیشنهاد 10 میلیون یورویی بود که لنگله امتناع کرد. در حال حاضر، قرارداد او در وب سایت لالیگا به عنوان بازیکن فصل24-2023 بارسا ثبت نام شده، اگرچه هنوز شماره پیراهن برای او ثبت نشده است. باشگاه قراردادش لنگله را ثبت کرد تا پس از فروش این بازیکن از لحاظ فرپلی مالی سود کند.

ادعای موندودپورتیوو / بازیکن مازاد ژاوی در راه لیگ عربستان 2
ادعای موندودپورتیوو / بازیکن مازاد ژاوی در راه لیگ عربستان 3