جمعه 15 تیر 1403

ارتقاءکیفیت زیست شهری با اجرای طرح 360 درجه

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ارتقاءکیفیت زیست شهری با اجرای طرح 360 درجه

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سید محمد موسوی شهردار منطقه در نشست شورای مدیران بر اجرای طرح‌های 360 درجه، تحول بیست گانه و الگوی خدمت تاکید کرد و گفت: این طرح‌ها به ترتیب، شهرداران نواحی، معاونان مناطق و شهرداران مناطق را مخاطب خود قرار داده و از آن‌ها برای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان مطالبه می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر اجرای فاز دوم طرح 360 درجه، نقاط قوت و ضعف فاز اول طرح 360 درجه را الگویی برای اجرای بهتر مرحله دوم این طرح دانست که می‌توانیم با هماهنگی، هم‌افزایی و مشارکت شاهد تغییرات محسوس در معابر، میادین و تقاطع‌ها و کسب رضایتمندی شهروندان باشیم.

موسوی تصریح کرد: از اهداف طرح 360 درجه برخورداری کل شهر تهران از مزایای طرح در فاز‌های مختلف است تا هر نقطه‌ای که انتخاب می‌شود معضلات اجتماعی، عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی و... آن مرتفع و به نقطه بعدی توجه شود.

شهردار منطقه11 در ادامه پیشرفت پروژه‌های توسعه محلی را مورد تاکید دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا پروژه‌ها در زمان‌بندی اولیه که هنگام آغاز کار مشخص شده، به پایان برسد و طبق بودجه‌ریزی مدنظر مردم در طرح من شهردارم تسهیل و تسریع بخشی شود که قطعا این موضوعات ملاک سنجش مدیران و ارزیابی آنها برای خدمت به مردم است.

سید محمد موسوی اولویت مجموعه مدیریت شهری را ارائه خدمات خوب و باکیفیت در راستای رفاه و آسایش شهروندان اعلام کرد که در این زمینه مدیریت منطقه تلاش دارد برای ایجاد بستر‌های مناسب توسعه شهری بر مبنای پتانسیل و ظرفیت‌های موجود و نیازمندی‌های آن گام بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری