پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

ارتقای دانشگاه تربیت مدرس در رتبه بندی‌های جهانی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ارتقای دانشگاه تربیت مدرس در رتبه بندی‌های جهانی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، در نشست هیات رییسه دانشگاه تربیت مدرس که با حضور علی بهادری جهرمی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و سخنگوی پیشین دولت 25 شهریور ماه برگزار شد، از تلاش و خدمات صادقانه وی در دولت سیزدهم تجلیل به عمل آمد. در این نشست فرهاد دانشجو با اشاره به شیب رشد منفی که در دانشگاه‌ها در دوران کرونا ایجاد شده بود، اظهار داشت: با...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، در نشست هیات رییسه دانشگاه تربیت مدرس که با حضور علی بهادری جهرمی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و سخنگوی پیشین دولت 25 شهریور ماه برگزار شد، از تلاش و خدمات صادقانه وی در دولت سیزدهم تجلیل به عمل آمد. در این نشست فرهاد دانشجو با اشاره به شیب رشد منفی که در دانشگاه‌ها در دوران کرونا ایجاد شده بود، اظهار داشت: با تلاش و کوشش اعضای هیات علمی، دانشجویان، مسئولان و کارکنان دانشگاه، شیب رشد دانشگاه دوباره مثبت شد و دانشگاه در امور علمی، آموزشی و پژوهشی رشد خوبی داشته است. همچنین دانشگاه تربیت مدرس در رتبه بندی‌های مختلف شانگهای، گرین متریک، وبومتریک و... ارتقا داشته است که این امر حاصل تلاش و زحمت همه دانشگاهیان از ابتدای تاسیس تاکنون بوده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رییسی و تقدیر از تلاش‌های مسئولان دولت سیزدهم به ویژه بهادری جهرمی ازوی به عنوان جوانی متعهد، پرامید و خلاق یاد کرد و گفت: بهادری جهرمی از خانواده دانشگاه تربیت مدرس بوده و همواره حمایت‌ها و اقدامات مثبتی را برای دانشگاه به انجام رسانده اند که برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون داریم.

در ادامه سرآبادانی مدیرکل حوزه ریاست نیز در سخنانی با اشاره به مدیریت حکمرانی، نگاه جهادی و وسعت نظربهادری جهرمی و تاثیرات مثبت آن در گشایش امور کشور و دانشگاه از حمایت و پشتیبانی ایشان از دانشگاه تربیت مدرس تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود از تجربه‌های حکمرانی مدیریتی و حقوقی ایشان به نحو احسن در دانشگاه استفاده شود.

در ادامه علی بهادری جهرمی در سخنانی اظهار داشت: شهید رییسی همواره اعتماد و توجه ویژه‌ای به دانشجو و دانشگاه تربیت مدرس داشتند و به طور کلی نهاد دانشگاه برای وی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و همواره امور مربوط به دانشگاه‌ها را به صورت ویژه پیگیری می‌کردند. همچنین احترام به اساتید و پیشکسوتان عرصه علم و دانش از مواردی بود که شهید رییسی همواره به آن توجه ویژه‌ای داشتند.

وی گفت: افتخار من این است که فرزند کوچک دانشگاه تربیت مدرس هستم و همواره از علم و تجربه اساتید این دانشگاه بهره‌مند می شوم. اساتید این دانشگاه از ظرفیت‌های خوبی برای حکمرانی کشور برخوردار هستند و امیدواریم در راستای حکمرانی کشور، تربیت نیرو در این زمینه و مطالعات ویژه پیرامون مسایل، مشکلات و نیاز‌های جامعه گام‌های موثری را بردارند.

در پایان نشست رییس دانشگاه با اهدای لوح تقدیر از تلاش و خدمات صادقانه بهادری جهرمی تقدیر و تشکر کرد.