شنبه 6 مرداد 1403

ویروس کرونا

ویروس کرونا

وب‌گاه تابناک

معاون بهداشتی وزیر بهداشت با بیان اینکه فعلا تب دنگی کنترل شده است، گفت: تب دنگی در صورت همه‌گیری از کرونا خطرناک تر خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از حضور رئیس جمهور منتخب ایران در هیات معروف تهران در شب تاسوعای حسینی مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «کتاب» را دیگر نمی‌توان یک کالای فرهنگی قلمداد کرد.

وب‌گاه الف

سازمان گردشگری ملل متحد در جدیدترین آمار منتشر شده، شمار گردشگران بین‌المللی ورودی به ایران را در سه ماه نخست سال 2024 اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز تحقیقات و آزمایشگاه ویروس‌شناسی بیمارستان مسیح دانشوری درباره همه گیری ویروس تب دنگی هشدار داد رئیس مرکز تحقیقات و آزمایشگاه ویروس‌شناسی بیمارستان مسیح دانشوری درباره همه گیری ویروس تب دنگی هشدار داد به گزارش عرشه آنلاین؛ دکتر سید علیرضا ناجی، رئیس مرکز تحقیقات و آزمایشگاه ویروس‌شناسی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در هر صورت باید مواظب هم گسترش در واقع آن بندهایی که باعث انتقال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول عربستان برای جبران کسری بودجه خود نیاز به نفت 100 دلاری دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تب دِنگی چیست و احتمال ابتلای مسافران چه قدر است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از کرونا، تعداد کل بیکاران تحصیل‌کرده سیری کاهشی داشت، ولی نکته قابل توجه این است که تعداد زنان بیکار تحصیل‌کرده تغییر چندانی نکرد و به همین خاطر سهم زنان از بیکاران تحصیل‌کرده روندی افزایشی به خود گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایشگاه عکس «مجلسِ پرده‌نشینان» که روایت تصویری از روضه‌های خانگی در ماه محرم و صفر طی سال‌های 1399 تا 1402 است، امروز 23 تیرماه در گالری شماره یک خانه عکاسان افتتاح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دیوان عدالت اداری به وزیر آموزش و پرورش نامه نوشت. رئیس دیوان عدالت اداری به وزیر آموزش و پرورش نامه نوشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس دیوان عدالت اداری در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش بر اجرای کامل رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری درباره حقوق دانشجو معلم‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس اداره کنترل بیماری‌های منتقله توسط ناقلین از شناسایی بیش از 10 هزار مورد ابتلا به مالاریا طی سال گذشته خبر داد و گفت: همجواری با کشورهای پاکستان و افغانستان باعث ورود مخازن انگلی بیماری به کشور شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری میزان

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از برگزاری نشستی با حضور مسئولان مربوطه برای بررسی آخرین وضعیت تب دنگی در هفته آینده خبر داد و گفت: برخی مدعی هستند که سازمان انرژی اتمی می‌تواند دستگاهی به منظورعقیم شدن پشه‌های نر تولید کند وهمچنین با توجه به اینکه کیت تشخیص سریع این بیماری به صورت محدود وارد شده در این رابطه باید تلاش کنیم که مانند بیماری کرونا کیت این بیماری نیز توسط شرکت‌های دانش بنیان...