جمعه 10 فروردین 1403

ویروس کرونا

ویروس کرونا

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از سوالات و شبهاتی که ممکن است برای خیلی از افراد به وجود آید این است که آیا واقعاً اسلام دین آسانی است؟ که در این مطلب قصد داریم به آن اشاره کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات جدید روی موش‌ها نشان می‌دهد که انواع چربی‌های مصرف‌شده در رژیم‌های کتو می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر اثربخشی رژیم غذایی بر کاهش خطر ابتلا به سرطان داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

فرهنگیان عزیز در سراسر کشور می‌توانند برای آگاهی از فیش حقوقی خود در زمان‌های ذکر شده به سایت فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی My.Medu.Ir مراجعه نمایند.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از انتقادها از تصمیم یوفا برای کاهش تعداد بازیکنان حاضر در لیست تیمها در یورو 2024 یوفا عقب‌نشینی کرده و احتمالا لیست‌های 26نفره را تایید خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهر پاریس همه ساله میزبان مراسم عجیب پیشخدمت‌ها می‌شود. شهر پاریس همه ساله میزبان مراسم عجیب پیشخدمت‌ها می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ از سال 1914 تا کنون هر سال رقابتی با حضور پیشخدمت‌های پاریس برگزار می‌شود که تنها در ایام کرونا تعطیل شده بود. امسال نزدیک به 300 گارسون رستوران در این رقابت شرکت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرنولد شوارتزنگر بازیگر مشهور فیلم‌های نابودگر و فرماندار سابق کالیفرنیا این هفته تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت. این بازیگر اخیرا پستی جهت تشکر از کارکنان کلینیک کلِوِلند منتشر کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ یوز، شوارتزنگر به دریچه آئورت جدیدی احتیاج داشته و پزشکان کلولند هم به خوبی از پس این جراحی خطرناک و حساس برآمده‌اند. بازیگر نابودگر پس از ایفای نقش در Terminator: Dark Fate سال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، 8 فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

درحالی‌که دست انسان ابزاری باورنکردنی با قابلیت‌های فراوان است، می‌تواند نقش مهمی در انتقال بیماری‌ها داشته باشد و به تهدیدی مرگبار تبدیل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور 6 میلیون و 800 هزار زائر طی نوروز 1403 در بقاع متبرکه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی گفت: ایران کشوری با تعداد زیاد بحران است و این بحران‌ها در حیطه اقتصاد از حدود متعارف فراتر رفته و اگر دیگر بحران‌ها در حیطه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی‌اش از اقتصادش بیشتر نباشد، کمتر نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری داشجو، حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی، مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به مقارن شدن ماه بهار قرآن و بهار طبیعت و اجرای طرح «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه سراسر کشور گفت: بر این اساس طبق آماری که از استان‌های مختلف جمع آوری شده است، از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری (از 28 اسفندماه تا پنجم فروردین)، قریب به 6 میلیون 800 هزار...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور 6 میلیون و 800 هزار زائر طی نوروز 1403 در بقاع متبرکه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رهبر انقلاب سال 1403 را به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند که برخی از نمایندگان دیدگاه‌ها و نظرات خود را در این باره مطرح کردند که در این گزارش می‌خوانیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رستگاری سریالی است که علناً و آشکارا می‌خواهد روایت زندگی و بحران‌هایش از چشم افشاگر اسلام و اسلام انقلابی و فسادستیز و عدالت‌محور بیان شود!

وب‌گاه گسترش

نگرانی های زیادی در رابطه با قیمت خودرو در سال جدید وجود دارد و حالا پیش بینی های اخیر بر این تشویش افزوده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند پس از باخت برابر آلمان در گفتگویی به انتقاد از تصمیم جدید یوفا پرداخت.