دوشنبه 16 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر مدیران فدراسیون یا مراجع بالاتر تصمیم به قطع همکاری با کی‌روش بگیرند، فوتبال ایران دوباره وارد روزهای آشفته و سردرگمی خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کی‌روش بدون مذاکره جدی با فدراسیون فوتبال تهران را ترک کرد و در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره وضعیت نیمکت تیم ملی مطرح شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: پس از جلسه‌ای که بین علیرضا فغانی و پیرلوئیجی کولینا برگزار شده، داور ایرانی از ادامه قضاوت در جام‌جهانی 2022 محروم شده است.

وب‌گاه ورزش سه

پیمان یوسفی درباره اشتباهی که منجر به خروج علیرضا فغانی از جام جهانی شد صحبت های جالبی را مطرح کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ادعای یک روزنامه پرتغالی مبنی بر تصمیم رونالدو برای ترک تیم ملی به ایجاد بحران در این تیم منجر شد و حتی رونالدو و سلسائو را مجبور به واکنش رسمی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جداسازی کانتینرهای ورزشگاه 974 برای تخریب این ورزشگاه تنها 2 روز بعد از پایان بازی برزیل و کره‌جنوبی آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران

جداسازی کانتینرهای ورزشگاه 974 برای تخریب این ورزشگاه تنها 2 روز بعد از پایان بازی برزیل و کره‌جنوبی آغاز شد. قرار بر این بود که این ورزشگاه در اختیار کشورهای توسعه نیافته قرار بگیرد اما اروگوئه که به دنبال کسب میزبانی مشترک جام جهانی 2030 است، وارد نبرد خرید کانتینرها شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو. دو روز پس از اتمام دیدار برزیل و کره جنوبی، عملیات تفکیک ورزشگاه 974 قطر به طور رسمی آغاز شد. اولین استادیومی که پس از اتمام کارش در جام جهانی، تخریب می‌شود و قرار است در اختیار کشور‌های توسعه نیافته برای گسترش فوتبال قرار بگیرد. ورزشگاه 974 یک استادیوم سازگار با محیط زیست است که منحصراً برای جام جهانی قطر ساخته شده بود. نام این ورزشگاه از روی پیش...

وب‌گاه خبر آنلاین

دراگان اسکوچیچ یک استوری برای علیرضا فغانی منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا مطابق با همه دوره‌های گذشته شگفتی‌های زیادی در خود داشت که قهرمانان شش دوره جام جهانی هم اسیر آن شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: محمد فنایی تاکید کرد که قضاوت فینال جام جهانی قطر حق علیرضا فغانی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتخاب سرمربی تیم ملی معمولاً قاعده خاصی ندارد و ممکن است سهم هر کسی شود. با این حال این پنج گزینه‌ای است که در صورت تصمیم به تغییر سرمربی می‌توان آنها را مد نظر قرار داد، هرچند قیمت، وضعیت قرارداد و در دسترس بودن آنها با هم متفاوت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کی‌روش بدون مذاکره جدی با فدراسیون فوتبال تهران را ترک کرد و در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره وضعیت نیمکت تیم ملی مطرح شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بعد از آخرین قضاوت علیرضا فغانی در دیدار پرتغال و اروگوئه، کار این داور ایرانی در جام جهانی به انتها رسید و او باید قطر را ترک کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از مصاف پرتغال - اروگوئه فغانی اعلام کرد، احساس کرد در صحنه مورد اشاره مدافع تیم اروگوئه برای حفظ تعادل خود سود استفاده و مسیر توپ را تغییر داد و به همین دلیل به سود تیم پرتغال پنالتی اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا علیفر در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: من از ساعت اولی که کی‌روش آمد مخالفش بودم.