دوشنبه 16 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

علی خسروی از اعضای کمیته داوران از قضاوت علیرضا فغانی در جام جهانی 2022 دفاع کرد.

وب‌گاه ورزش سه

علیرغم تصمیمات شجاعانه و درست، ممکن است دیگر در جام جهانی قضاوتی به دنیل سیبرت سپرده نشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اشتباه علیرضا فغانی در دقایق پایانی مسابقه پرتغال و اروگوئه و اعلام پنالتی به سود یاران کریس رونالدو جنجال بزرگی در فضای داوری جام جهانی ایجاد کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

مسئولان فدراسیون فوتبال اروگوئه اعلام کردند که به دنبال ادامه همکاری با دیه‌گو آلونسو هستند.

وب‌گاه ورزش سه

فورلان بهترین بازیکن جام جهانی 2010 به ستاره جوان پرتغال توصیه کرده جهت پیشرفت اتلتیکومادرید را ترک کند و به باشگاهی دیگر ملحق شود.

وب‌گاه ورزش سه

لوییس سوارز، مهاجم باتجربه تیم ملی اروگوئه، پیامی احساسی خطاب به فرزندانش منتشر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

یک خبرنگار بولیویایی مدعی شد که علیرضا فغانی و دانیل زیبرت دیگر در مسابقات جام جهانی 2022 قطر سوت نخواهند زد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار شایعات پیرامون فغانی داغ شده است؛ برخی رسانه های خارجی گزارش داده اند که فغانی از سوی فیفا از جمع داوران قضاوت کننده در جام جهانی خارج شده است.

وب‌گاه گسترش

با وجود شایعات مطرح شده اما علیرضا فغانی و کمک های ایرانی او همچنان در دوحه حضور دارند و احتمال دارد به زودی در تورنمنت قضاوت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

آقایان مسئول! آیا تا به امروز نمی دانستید مشکلات سیستان و بلوچستان چیست؟ نمی دانستید کردستان چه دردی دارد؟ ایلام و گیلان را چطور؟ ژاپن بالای 100 میلیون جمعیت دارد بدون هیچ منابع طبیعی. چطور می شود که بعد از آن بمباران عظیم که کشورشان را نابود کرد حالا در این نقطه از جهان قرار دارند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

اوضاع برای تیم ملی ما در جام‌جهانی آن‌طور که انتظار داشتیم پیش‌نرفت و نتوانستیم برخلاف آنچه توقع می‌رفت جواز حضور در مرحله بعدی این تورنمنت را کسب کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: با وجود شایعات مطرح شده اما علیرضا فغانی و کمک های ایرانی او همچنان در دوحه حضور دارند و احتمال دارد به زودی در تورنمنت قضاوت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مارکا بر اساس داده‌های آماری، بهترین‌های دور گروهی جام جهانی را منتشر کرده و بر این اساس تیم ملی کشورمان رکورد‌های جالبی را به ثبت رسانده است.