سه‌شنبه 17 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

فهرست نهایی بازیکنان ایران برای جام جهانی 2022 قطر دقایقی پیش منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال با اشاره به جام جهانی 2014 گفت که کی‌روش به یک دلیل مسعود شجاعی را برابر آرژانتین به میدان فرستاد.

وب‌گاه ورزش سه

ریچارد اوفوری دروازه‌بان تیم غنا که به عنوان بهترین گلر این تیم شناخته می‌شود، در آستانه از دست دادن جام جهانی قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان‌های هر تیم ملی می‌توانند از نظر روحی تیم‌شان در زمین رهبری کنند و نتیجه را طور دیگری در تورنمنت حساس جام جهانی رقم بزنند.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از جذابیت های فوتبال نه تنها برای تماشاگران بلکه برای فوتبالیست ها هم اتفاقات غیر قابل پیش بینی آن است.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی فوتبال ایران از لحاظ آماری در بین 1+3 تیم به خصوص جام جهانی قطر قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو جام جهانی 2022قطر هفته آینده آغاز خواهد شد پرتغال در گروهH با غنا - کره جنوبی و اروگوئه همگروه است فرناندو سانتوس سرمربی پرتغالی لیست26 نفره بازیکنان مدنظر خود را اعلام کرد. دروازه‌بان‌ها دیوگو کاستا (پورتو)، ژوزه سا (ولورهمپتون)، روی پاتریسیو (رم) مدافعان دیوگو دالو (منچستریونایتد)، ژائو کانسلو (منچسترسیتی)، دنیلو پریرا (پاری‌سن‌ژرمن)، پپه (پورتو)،...

وب‌گاه فرارو

واقعیت امر این است که تیم ملی در جدال با نیکاراگوئه نمایش جذابی نداشت و با وجود برتری در تملک توپ، به‌ویژه در نیمه نخست، از خلق موقعیت‌های متعدد هم عاجز نشان داد. این موضوع باعث شده بسیاری با اشاره به تفکرات فوتبالی کی‌روش که مبتنی بر کار‌های دفاعی است از این مرد پرتغالی ایراد بگیرند که او هرگز عوض نمی‌شود و حتی در بازی با ضعیف‌ترین رقبا هم به فکر نباختن است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال گفت: نکته منفی فوتبال ما این است که بعد از صعود به جام جهانی برنامه ریزی برای این مسابقات نداریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بارسلونا و اروگوئه توافق کردند تا رونالد آرائوخو در مرحله گروهی جام جهانی برای تیم ملی اروگوئه بازی نکند.

وب‌گاه ورزش سه

در این مطلب پیراهن تیم‌های حاضر در چهار گروه E،F،G،H جام جهانی معرفی خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرالکس فرگوسن در 3 دیدار جام جهانی 1986 سرمربی تیم ملی اسکاتلند بود و اسکاتلند او با وجود اینکه به دور دوم صعود نکرد اما بهترین نتایج نیم قرن اخیر اسکاتلند را گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تاکنون 12 تیم از قاره آسیا و اقیانوسیه در 13 دوره جام جهانی حضور پیدا کرده اند و در برخی ادوار نتایج بسیار خوبی گرفته اند که تعجب و تحسین همگان را در پی داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

داروین نونیز، ستاره اروگوئه ای لیورپول امروز یک نمایش درخشان را از خود ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شادی بازیکنان تاتنهام پس از پیروزی مقابل لیدزیونایتد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.