شنبه 7 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری تسنیم

مهاجم برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان پس از یک سال فرصت بازگشت به میدان را پیدا می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

خوزه خیمنز امیدوار است امسال همه چیز برای اتلتیکو خوب پیش برود و بعد از سال 2016 یک بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان برسند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع نزدیک به باشگاه اتلتیکومادرید دلیل عدم انتقال رابیو به این تیم با وجود تمایل مسئولان روخی بلانکو به جذب این بازیکن فرانسوی را فاش کرد.

وب‌گاه ورزش سه

استقلال و الغرافه امروز و برای کسب اولین پیروزی آسیایی در شرایطی با هم روبه‌رو می‌شوند که دوئل ستاره‌های دو تیم در زمین قلعه حسن‌خان، نتیجه بازی را تعیین می‌کند.

خبرگزاری مهر

روزنامه الشرق قطر در گزارشی به دیدار تیم های الغرافه و استقلال پرداخته و این بازی را برای نماینده قطر سخت توصیف کرده است.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال استقلال ایران در حالی رو در روی الغرافه قطر قرار می گیرد که وضعیت ورزشگاه محل برگزاری این بازی و اتفاقات پیرامون آن آبی ها را ناچار خواهد کرد در دو جبهه با حریف خود مبارزه کنند.

وب‌گاه ورزش سه

احتمالا الغرافه با تغییرات گسترده نسبت به آخرین بازی خود در لیگ قطر، به مصاف استقلال می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

لیگ نخبگان فوتبال آسیا از امشب برای فوتبال ما آغاز می‌شود با صف‌آرایی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان و رویارویی استقلال و الغرافه قطر در شهرقدس یا همان قلعه حسن‌خان.

وب‌گاه الف

پرسپولیس در جده و استقلال در خانه امیدوار به شروع خوب در فصل جدید لیگ نخبگان آسیا هستند.

وب‌گاه ورزش سه

مارلون اولیویرا آرائوخو، فوق ستاره با تجربه تیم ملی برزیل و باشگاه ال‌پوزو اسپانیا موفق شد برای اولین‌بار با پیراهن سلسائو و در جام جهانی هت‌تریک کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان در سال 2024 به میدان باز نمی‌گردد.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان در سال 2024 به میدان باز نمی‌گردد.

وب‌گاه ورزش سه

آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی در 100 بازی اول خود برای بارسا بهتر از مسی است و فقط پایین‌تر از یکی از ستاره های سابق این تیم قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

درادامه معرفی روند فیلم‌های به آکادمی، چندکشور دیگر از جمله یونان فیلم سینمایی برگزیده خود را برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار 2025 انتخاب کردند.